İzlediğimiz Diziler

MauMau

Re: İzlediğimiz Diziler

eMRe
Çoook fazla izlediğim ve hala izlemekte olduğum dizi var.Şimdi güncel olarak izlediklerim:

Arrow,Supernatural,The Flash,Big Bang Theory,Suits,Hannibal

Arada Arrested Development'u izliyorum.Gelmiş geçmiş en iyi komedi dizisi bence ama herkese hitap etmeyebilir esprileri,beni güldürmeye yetiyor ama :D
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: İzlediğimiz Diziler

Umut Kurtoğlu
Vallahi benim izlediğim how i met your mother (o kadar uzunki son sezona gelene kadar bir sene geçti:P). Gotham dizisini izliyorum ve de game of thrones. Onun dışında breaking bad'i çok severdim ne yazık ki sona geldi.

Re: İzlediğimiz Diziler

ainos
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Game of thrones sabırsızlıkla bekliyorum.

Re: İzlediğimiz Diziler

mryankee06
klasiklerden lost ve prison break yazan olmamış, şaşırdım.
bende ufak çaplı dizi izleyicisiyim, tv den bölüm bölüm değilde internetten izliyoruz eşimle, sıralama yapsam şöyle olurdu;

lost: keşke 6 sezonun hepsi ilk 3 sezon gibi olsaydı ve sonunu daha iyi bağlayabilselerdi. havada kalan konular, cevaplanmamış sorular kalmasaydı tadından yenmeyecekti.

prison break: ilk 2 sezon özellikle çok iyiydi, genel anlamda da hala o ayarda dizi izlemedim

how i met your mother: izlerken gerçekten eğlendiğim bi diziydi. bitince üzülmüştüm.

two and a half man: charlie sheen varken çok daha iyiydi, ashton kutcher beklediğimden iyi çıktı fakat bi charlie değil :)

seinfeld: eski ve modası geçmiş olduğu düşünülebilir, bence hala gideri var.

breaking bad: izlememek için çok direndim, bikaç abuk diziye başladım. baktım olmuyo bende akıma uydum. oldukça başarılı.

dexter: ilk 3 bölüm rahatsızlık vericiydi. insan dizide izleyeceği kahramanın bir seri katil olmasına çabuk alışamıyor:) alışınca da ondan beter psikopat kesiliyosunuz. finalini daha iyi yapabilirlerdi.

big bang theory: bütün sezonları izlemedim. ilk izlediğim bikaç bölümde karakterler antipatik gelmişti. sonrasında alıştım, şimdi hepsi çok sempatik.

true dedective: uzunca ve güzel olabilecek bi filmi dizi olarak çekmişler gibi bi hava vardı. yavaş, kasvetli ama iyi oyuncuları olan bi polisiye.

flashback :iyi işlense efsane bi dizi çıkabilecek konu heba edilmiş. vasat.

terranova: vasatötesi

mad man: 4 bölüm izledik, sarmadı bi türlü. ödüller, yorumlar falan derken kesin izlerim dediğim bi diziydi halbuki.

six feet under: dexter bittikten sonra izlemek istiyodum bunu çünkü ikisinde de başrol aynı oyuncu (michael c. hall). gel gör ki dexter da seri katil olan kahraman bunda gay di. sen bi dizide adam kes, peşinden git diğer dizide zenci bi erkekle dudaktan öpüş. mide kaldırmadı 3 bölüm izleyip bıraktık.

game of thrones a başlayalım diyoruz, başka tavsiye olursa memnun olurum.

Re: İzlediğimiz Diziler

MauMau
Game of thrones'a bir şans vermelisiniz.

Re: İzlediğimiz Diziler

cantona8

Re: İzlediğimiz Diziler

ibrhm
Game of Thrones gerçekten ezber bozan bir dizi. Cinsellik ve şiddetin dozajı biraz fazla yalnız, özellikle ilk bölümlerde rahatsız edebilir ama sonradan dengeleniyor.

Re: İzlediğimiz Diziler

rasta82
''louie'' kaliteli komedi arayanlara şiddetle tavsiye...
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: İzlediğimiz Diziler

murrjm
Homeland'e sardım bu aralar

Re: İzlediğimiz Diziler

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
How i met your mother-- Gerçekten çok keyifli bir dizi.. mutlu hissetmek için birebir..

Re: İzlediğimiz Diziler

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
Karadayı...😉

Re: İzlediğimiz Diziler

protectedsugar
Paramparça.

Re: İzlediğimiz Diziler

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
Vikings izleyen yokmu ??? İlginç.

Re: İzlediğimiz Diziler

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
Game of thrones u tavsiye eden arkadaşlara teşekkürler. İlk sezon bitti, oldukça iyi gidiyo şimdilik.

Re: İzlediğimiz Diziler

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
[...]

Flashback yazmışım yanlışlıkla, dizinin adı flashforward.
Sherlock u yazmayı unutmuşum. O da yeni sezonunu mutlaka izleyeceğim bi dizi.

Re: İzlediğimiz Diziler

ainos
Cevap olarak bu gönderi By imaginary
Vikings ben bitirdim hoşuma gitti.

Re: İzlediğimiz Diziler

mryankee06

Re: İzlediğimiz Diziler

mryankee06
Loras a le male, jon snow a bleu, bücüre de egoiste tam olmuş :)

mryankee06 yazdı

Re: İzlediğimiz Diziler

Minty