Arturo's

Re: www.trendyol.com

Erkan Ağa

Re: www.trendyol.com

mdeniz

Re: www.trendyol.com

cougarR
Cevap olarak bu gönderi By Arturo's
hız istiyorsan modagram ı tavsiye ederim, trendyol un kardeş kuruluşu

Re: www.trendyol.com

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By mdeniz
en kötü yanı bu bitmesini bekliyorsun sonra kargoya verilmesi gelmesi derekn iştah kalmıyor.
mdeniz yazdı
kampanya süresi bitmeden kargoya vermiyorlar genelde,gecikme buradan kaynaklanıyor.

Re: www.trendyol.com

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By mdeniz

Re: www.trendyol.com

maxen
Telefon edip hemen öğrenebilirsiniz, zira çok bile beklemişsiniz.

Benim hem parfüm hem de diğer ürünlerden bir çok alışverişim oldu, güvenilir bir site. Hatta beğenmeyip (parfüm harici) geri gönderdiğim ürünleri anında alıp ücretini yeniden hesaba yatırmışlardı.

Arayıp bir kontrol ettirin, bence eğer süreç daha da uzayacaksa satın ama işleminizi iptal edip, ödemenizin yeniden hesabınıza yatırılmasını isteyin.

Re: www.trendyol.com

Arturo's

Re: www.trendyol.com

goodpasture
ali bey, supheniz olmasin trendyol en guvenilir sitelerden biri. kesinlikle uckagitcilik felan olmaz.  sanirim cok nadir olacak bi problem basiniza gelmis.   bu firsat sitelerinin tek sıkıntısi  10-15 gun sonra gonderiyolar.

Re: www.trendyol.com

Arturo's

Re: www.trendyol.com

rasta82
trendyol güvenilir olmakla beraber ''hız'' takıntınız varsa mizu'yu önerebilirim.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: www.trendyol.com

єяяσя.
Tesadüfen kampanyasını görüp aldığım Gucci Guilty Black ve Just Cavalli Gold Him EDP parfümleri geldi.
Enteresan bir biçimde kutuya hava kabarcıklık poşete sarmadan konmuş.
Neye güvenerek böyle yaptıklarını anlamadım.
Acaba üstüne "kırılacak" veya "hassas ürün" felan mı yazdılar da ben mi görmedim.
Neyse
Sağ salim kırılmadan elime ulaştı.
Gucci ve Cavalli marka olarak şişeleri 90 ml standartında.
2 sinin ortak özelliği
Aslında zarardayım.
Normal 100 ml lik 2 şişe alsaydım  20 ml fazla kokum olcaktı

Re: www.trendyol.com

NeroBianco
Parfüm şişesini rafın o kadar ucuna koyarsan 90 ml den de olacaksın :)))

Re: www.trendyol.com

єяяσя.
Fotoğrafını çekmek için koydum.
Sonra yuvasına döndü.

Re: www.trendyol.com

єяяσя.

Trendyol dan ikinciye %30 indirimle aldığım Fandi Fendi Pour Homme ve Fandi Fendi Assolute.
Trendyol yine geçen seferki gibi kutunun içine parfümleri hava kabarcıklı poşete sarmadan yollamış.
Hakikaten ilginç.

Epeydir almak istediğim kokulardı çok mutluyum.
Jelatini açtım ama koklamadım şu an gribim geçmedi hem de kışlık parfümlere en az 1 ay daha geçmeyi düşünmüyorum havalar sıcak seyrediyor burda

Fendi nin şişe tasarımlarına bayılıyorum
.

Re: www.trendyol.com

Sahin
Arkadaşlar trendyol da tuhaf indirimler mevcut,güvenilir buluyor musunuz siteyi?

Re: www.trendyol.com

şerif23
Sahin yazdı
Arkadaşlar trendyol da tuhaf indirimler mevcut,güvenilir buluyor musunuz siteyi?
Çok çok dikkat çeken bir indirim göremedim ben?
Ama trendyol güvenilir bir sitedir

Re: www.trendyol.com

şerif23

Bu extreme versiyonu mu?

Re: www.trendyol.com

ibrhm
Şerif bey bu extreme versiyonu değil.
şerif23 yazdı

Bu extreme versiyonu mu?

Re: www.trendyol.com

Sahin
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
Sahin yazdı
Arkadaşlar trendyol da tuhaf indirimler mevcut,güvenilir buluyor musunuz siteyi?
Çok çok dikkat çeken bir indirim göremedim ben?
Ama trendyol güvenilir bir sitedir
http://www.trendyol.com/Aqva-Marine-Edt-Spray-100-mL/UrunDetay/40659/14754380/Kozmetik
BU İLK GÖZÜME ÇARPANLARDAN %56 LIK BİR İNDİRİM GÖRÜNCE ACABA DEDİM İÇİMDEN
12