Quantcast

www.mizu.com

Uygunsuz içeiği bildirin

www.mizu.com

Shams
Bir parfüm satıcısı abimizden geliyor...

"mizu mu, mizu hep jelatinli dubai satıyor."

Bu tam ne demek ben anlamadım dubai ürünü mü satıyormuş?!  jelatinli??

yoksa gerçek mi??!

Siz de bildiklerinizi yazın ki forumumuzu iyiden iyiye donatalım bilgi paylaşınca güzel..

Sevgiler.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

fyodor
zannedersem ithalatçı firmanın güvensizliğinden bahsetmiş bildiğim kadarıyla aynı sorunu bi aralar hepsiburada.com da yaşadı. hatta sattığı parfümlerden orjinal olmayanlar çıktı. bunları sonradan değiştirdi mi bilmiyorum (hepsiburada nın satış politikasını düşünürsek hiç zannetmiyorum) ama ithal ettiği firmayı değiştirdiğini okumuştum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

dr_olfactorius
Arkadaşlar mizu sitesinin ürünleri ile ilgili internette şikayet sitelerinde birçok şikayet yer alıyor. Bu site güvenilir midir gerçekten? Evet çok fazla reklam veren ve kesinlikle orjinal ürün sattığını belirten bir site ama kullanıcıların çoğu ürünlerin kalitesinden hatta bir kısmı orjinalliğinin şüpheli olduğundan dem vurmakta. Deneyimleri olanlar paylaşabilirler mi acaba bu site ile ilgili...

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

Coşkun Arslan
Ben sadece 1 kere ürün aldım bu siteden. Ürün de herhangi bir sıkıntı yaşamadım..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

alemdağlı
Geçen Kasım'da siparişim olmuştu. Bir problem görmedim ve 2 gün önce yeniden sipariş verdim..

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

maestro
Cevap olarak bu gönderi By fyodor
Alışveriş yapmamama rağmen mizu ile ilgili benimde çok fazla şüphem var. Yorumlar öyle böyle değil ve bu kadar kişi bence yalan söylemez gibi geliyor bana.Geçenlerde bir parfüm almak istedim ve "www.buycosmo.com.tr" sitesinden aldım. Bu siteyi önerebilirim arkadaşlar. Çünkü sitenin sahibi izmit in en meşhur kozmatik firması cosmo store. İzmite yakın olanlar bilir, yada araştırılabilir. Ben şahsen üniversiteyi orda okuduğumdan iyi biliyorum. Müşteri hizmetlerini aradığınızdada, dükkanı aradığınızdada aynı yer çıkıyor. Paylaşmak istedim...:D

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

maestro
misspera nında iyi olduğunu duydum ve ordanda aldım yaklaşık 1 sene önce orjinal ürün geldi.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

Awésomé
Cevap olarak bu gönderi By maestro
Alışveriş yapmadıysanız kulaktan dolma bilgilerle eleştirme hakkınız yok. Ben bir sürü parfüm aldım ve hepsi %100 orijinal olmasına rağmen gelip burada onları savunmuyorsam siz de hiç bilgi sahibi olmadan insanların günahına girmeyin. Orijinal değil diyen herkes kalıcılıktan dem vuruyor. Kardeş sen gidip aqva marine veya adg alırsan kalıcı olmaz tabi. Bundan doğal birşey yok. Tekin'e Sevil'e falan götürmüş karşılaştırmış farklıymış falan filan... Fotoğrafları çek biz de görelim deyince herkes çark ediyor nedense. "Fiyatlar bu kadar ucuz olur mu hiç kesin sahtedir" diyen tayfa bile mevcut. Millet olarak hiçbirşeyi hak etmiyoruz.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

Shams
ben kendi adıma kimseyi suçlamadım ilk mesajda duyduğum bir şeyi aktardım yalnızca. Onu söyleyeyim de sıyrılayım :)
[...]

sayın dexter benim kimseyi eleştirdiğim filan yok, benim için diyorsanız. Ben sadece kendi fikrimi anlatmak istedim, isteyen doğru bulur, isteyen bulmaz. Sen orjinal ürün sattığını biliyor ve inanıyorsan öle konusursun ben böyle, bunda sacma olan bişey yokki :D

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Shams
TF Jasmin Rouge mizu'ya düşmüş

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

FTHYRTTS
Parfum.com.tr den alışveriş yapan deneyimleyen var mı aramızda
Güzel kofreler var şu an satışta

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

kskmexican
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
mizudan 2 defa alışveriş yaptım henuz bi pişmanlıgım olmadı , hatta zamanında gönderileri ve güzel iletişimleri sayesinde memnun bile kaldım denilebilir..

Herkesin merak ettiği "ürünlerin orjinalliği" konusunda herhangi bir sorun veya şüpheylede karşılaşmadım!!!

Fırsat günlerini takip edip o dönemlerde alışveriş yapılmalı...
EnjoyTheSilence

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

menanty
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
  Ben size şikayetlerin nedenini söyliyim. Site uzun bir süredir fiyat fırsatı sunuyor. İndirim kuponuydu, üye olunduğunda verilen 20 tl lik indirim vb derken çoğu Dp, bargello vb. açık parfüm mağazalarından alışveriş yapanlar orijinal parfüm almaya yöneldi.

 Tabi orijinal alan bekliyor ki aldığı parfüm 2 km 'den farkedilsin, 1 hafta üzerinden çıkmasın. E bunu bekleyince hiç denemeden sırf kulaktan dolma bilgiyle aldığı parfümün orijinal olmadığını hatta açık parfüm satan mağazalarda aynı markanın çok daha uzun süre kaldığını iddaa ediyor.

  Benim 3 tane alışverişim oldu, hepsi sorunsuzdu. Kadı ki elimdeki parfümü tekin acar vb. yerlerde mutlaka denemişimdir ve aldıklarımın arasında hiç bir fark yoktu. Ayrıca sitenin paketleme vb.de iyiydi. Zaten yanlış bilmiyorsam çiçeksepeti.com ile ortak

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

drvedat
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Mizu.com için çok fazla yorum okumaya gerek görmedim. Siteye girip incelediğinizde zaten ne kadar fiyasko bir aldatmaca içinde olduklarını rahatlıkla görüyorsunuz.
Dikkat etmeniz gerekenler:

1- Tüm parfümler indirimde (genelde %50'ye varan indirimler var)
2- Neredeyse tüm indirimli parfümler 100/125 ml olanlar.
3- Ve en can alıcı BİZ ÜÇKAĞITÇIYIZ şifresi: Mesela Calvin Klein Euphoria Intense parfümüne göz atalım.. 100 ml olan versiyonu 209 TL'den 105 TL'ye düşmüş ve aynı parfümün 50 ml olanı 165 TL..
Bu durum tüm parfümlerinde aynı şekilde. Hep 100 ml olan parfümler 50 ml parfümlerden daha ucuz.
Şunu unutmayalım; taklit ve sahte parfümler küçük versiyonlarda pek rastlanmaz (çok pahalı olanlar hariç -Guerlain, Tom Ford, Dior Home Intense gibi-) genelde parfümlerin büyük versiyonları piyasaya taklit olarak sunulur. Zira daha fazla para kazanma hırsı ve müşteriyi daha rahat aldatmak için iştahlandırma vardır bunun arkasında.

Bu arada Türkiye'de parfüm alabilecek yer çok az. 2 Adet 50 ml Burberry Sport aldım Hepsiburada.com'dan ne yazık ki parfümü sıktıktan 1 saat sonra kokuyu alamıyorum. Uçup gidiyor. Çok satan bilindik marka parfümlerin de küçük versiyonlarına dikkat etmekte fayda var. 2 Adet parfüm için ödediğim rakam 115 TL olduğu için çok üstelemedim ama yazmama rağmen cevap bile vermedi adiler.
100 TL'yi geçen bir parfüm alacağım zaman genelde gittiğim tek yer Boyner mağazalarıdır. Ne tekin ne de sevil parfümeri bana güven vermedi. Bildik yerden, test ederek almak her zaman yararlı.

Not: Sahte parfümlerde bir başka oyun daha var. Free Shop ürünü deniyor size ve bir-iki fıs sıkıyorlar üstünüze. Gerçekten mükemmel bir parfüm, koku hakiki, kalıcılık çok iyi. Fiyat ise yarı fiyatına. Hemen alıyorsunuz.. Ya sonra? Maalesef şunu yapıyorlar; püskürtme için şişe içindeki hortuma gerçek parfüm enjekte ediyorlar ve böylece ilk üç-beş sıkıma kadar parfümü net olarak algılayabiliyor ve aldanıyorsunuz.
Şişenin içinde çok az parfüm katılmış renkli su oluyor genelde. Bunu birkaç kez yaşadım ve kavga dövüş iade ettim parfümleri. Neyse ki rahat ulaşabileceğim bir satıcı bayandı.

Bilmediğiniz yerden, bilmediğiniz parfümleri almayın. Parfüm pahalı ve prestijli bir tercihtir.

Sevgiyle kalın..

Vedat AYGÜL

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

blueskies
drvedat yazdı
[...]

Vedat Bey,

Bu fiyatlandırma dan parfümün sahte olduğunu anlamanız çok garibime gitti. Ayrıca Tekin Acar ve Sevil de size güven vermediyse başka nerden alışveriş yapılır bilmiyorum.

Bu arada ben de Mizu'dan alışveriş yaptım ve gayet memnun kaldım.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

canbaz
iyi bari güvenli bir yer varmış yine. allah işte, yoksa vedat bey hiç parfüm almayın da diyebilirdi!!!
dat veniam corvis, vexat censura columbas

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

zett
canbaz yazdı
iyi bari güvenli bir yer varmış yine. allah işte, yoksa vedat bey hiç parfüm almayın da diyebilirdi!!!
Parfüm mevzuuna  birkaç yılını ve epeycede bir nakitini vermiş ,ve azçokta bu işi bildiğini düşünen biri olarak,Bahsi geçen mizudan da 4-5 parfüm almış parfümsever olarak derim ki;bu Vedat beyi kaale almayınız,tecrübesi olmayan fakat olduğunu zanneden yada öyle görünmeye çalışan,parfüm acemisi olduğu apaçık..

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: www.mizu.com

Gamarjveba
Yükleniyor...