www.glorika.com

different pulses
Arkadaslar bu siteyi bilen yada alisverisi olan varmi..Bond 9 çeşitliliği muthiş

Re: www.glorika.com

firestarter
bond no. 9 çeşitlerinde 250 tl.lik ufak bir indirime gitse alışveriş yapılabilir aslında..

Re: www.glorika.com

different pulses
250 TL.gibi rakam indirimi  olsa tadindan yenmez.

Re: www.glorika.com

aliosipahi
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
Bu kadar fiyatlı olduklarına göre orjinaldir di mi bunlar?
“For people could close their eyes to greatness, to horrors, to beauty, and their ears to melodies or deceiving words. But they couldn't escape scent.”

Re: www.glorika.com

different pulses
Alışverişim olmadı hiç ama banada orjinal geliyor..

Re: www.glorika.com

ssselçuk
bond no 9 ların hepsi var ny amber yok, olsada orjinalmi tereddütteyim alışveriş yapan varmı arkadaşlar.birde ny amberin 50 ml si varmıydı ?

Re: www.glorika.com

pikcell
Telefonlara cevap vermiyorlar önceden mail atmıştım ona da cevap vermediler

Re: www.glorika.com

firestarter
facebooktan iletişime geç hareketli cevap verirler herhalde https://www.facebook.com/glorikacom
yalnız fiyatlar çok abartılı %50 indirim yapsalar anca alınabilecek gibi..

Re: www.glorika.com

pikcell
Fiyatlar cok abartı

Re: www.glorika.com

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
Ny amber en son sayfada.

Re: www.glorika.com

firestarter

Re: www.glorika.com

ssselçuk
stok gelmiş :))

Re: www.glorika.com

different pulses
1050 TL ..iyi rakam .
Ozy

Re: www.glorika.com

Ozy
İstanbul yada ankarada
Yaşayan harveyden alsın bari yanında sample alırısnz bu fiyata .
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: www.glorika.com

rapid
tüm fiyatlar piyasanın çok üzerinde burdan mecbur kalmadıkça bişey alınmaz.

Re: www.glorika.com

cenkedi
Cevap olarak bu gönderi By different pulses

Re: www.glorika.com

Raney
Evet ben yaklaşık 3 yıldır parfümlerimi www.glorika.com dan alıyorum. müşteri hizmetleri çok ilgili ve ürünleri kesinlikle orjinal. Allah razı olsun beni hiç üzmediler. hatta onlarda olmayan bir pafümü sordum getirtebilir misiniz diye gerçekten uğraşıp temin ettiler. mütevazi ve güvenilir bir site.