www.decantshop.com

Shams
Sahiplerinden biri de aramızda olan bir sample sitesi. Bond No 9. hariç fazla bir eksiği yok görünüyor ki bunun sebebini de açıkladılar.

Fiyatlar biraz pahalı geldi bana ancak önümüzdeki günlerde çok kullanacağımız kesin :)

kargo takibi, minimum alışveriş limiti(tr için varsa) ve gümrük sorunu oluyor mu bu konularda da bilgi verilirse süper olur =)

Alışveriş yapın yaptırın. Bizden site yabancıya gitmesin :)

"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: www.decantshop.com

cmoarnveuts
merhabalar,

"sahiplerinden biri de aramızda olan sample sitesi"  demişsiniz.

acaba kendisi siteyi biraz tanıtabilir mi?

siteyi biraz inceledim ve şimdiden 15 adetlik bir listem oluştu bile.

Onur

Re: www.decantshop.com

Shams
Onur Bey,

Mesajınızı görür görmez size bilgi verecektir. Çok ilgili ve iyi bir satıcı içiniz rahat olsun. Benim de bir listem var sizinki kadar geniş olmasa da.
[...]

Anneler günü için indirime gitmişler.

yüzde 16 oranında indirim var mayısın 12 sine kadar.(feminen ve unisex ürünlerde)..
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Shams
siteden alışverişim oldu. Emrah Bey in çok ilgili olduğunu söyleyebilirim. neredeyse her nazımı çekti kendisi sağolsun.

paketi göndermişler. elime geçtiğinde izlenimlerimi paylaşırım tekrar.

Re: www.decantshop.com

Emrah
Bu konuyu daha yeni goruyorum acikcasi.

Gelen her siparise ilk ve tek siparisimizmis gibi ilgi gosteriyoruz ve Turkiye'den gelen siparislerle bizzat kendim ilgileniyorum. Amerika'dan gelen siparislere diger iki bayan bakiyor.

Her turlu sorulariniz icin info@decantshop.com mail adresinden bana ulasabilirsiniz. Gunun hemen hemen her saat basi mail kutumu kontrol ederim.
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: www.decantshop.com

Shams
Emrah Bey kusura bakmayın size sormadan başlık açmış gibi oldum ancak aramızda olduğunuzdan dolayı biraz da reklamı olsun istedim :)
[...]

Ne kusuru, tam aksine. Ben cok sevindim. Ne iyi etmissiniz.

www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: www.decantshop.com

Shams
Öyleyse aferin bana =)
[...]

ercan1980
Cevap olarak bu gönderi By Shams
mrb. decantshop'un verdiği kargo numarası ile (usps sitesinde) takip yapamıyorum. bir de paketi türkiye'de bize hangi kargo teslim ediyor? ptt'mi, mng'mi, ups'mi? teşekkürler

Re: www.decantshop.com

Parfüm Merakı
Admin
O verilen takip numarası ile sadece Türkiye sınırlarına girdiğinde takip yapabilirsiniz. Yoksa global takip numarası değil. O tür kargolar çok pahalı oluyor.

Kargo size PTT ile gelecek. Ara ara PTT yurtdışı paket takip kısmına girip kontrol edebilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. Postacı küçük paket olarak size teslim edecektir.

Re: www.decantshop.com

Emrah
Rasit bey, aciklamaniz icin sagolun.
Demek Turkiye'de oyle oluyormus. Bende sizden yeni ogrendim. :)
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: www.decantshop.com

Emrah
Bu arada Ercan bey,
Sizin paketinizi dun oglen postaneye vermistim. Bazen 12 ile 24 saat arasi oluyor herhangi bir guncelleme gorebilmek icin. Bir kac saate guncellenir diye dusunuyorum USPS tracking sayfasi.
bende sizin icin arada bir kontrol ederim.
Bu arada peketlerimiz USPS First Class ile gittigi icin global tracking yok. USPS sitesinden dahace Amerika ici aktiviteleri takp edebilirsiniz. Paket Turkiye'ye giris yaptiktan sonra sanirim Rasit Bey'in tarif ettigi yolu izlemek gerek.
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: www.decantshop.com

cmoarnveuts
merhabalar herkese.

daha önceki mesajımda belirttiğim decantshop.com siparişim, az önce elime geçmiştir. 24.05.2013

bu sipariş zincirinde herşey çok güzel ancak, malesef PTT burada zayıf halka olarak görülüyor. onun dışında bir sorun yok. o da geç ulaştırmaları sebebi ile.

paket 09.05.2013 tarihinde USPS e teslim edilmiş, 11.05.2013 tarihinde ABD den yurtdışına sevk edilmiş görünüyor.

paketin Türkiye ye ulaşması 16.05.2013 olarak görünüyor. zaten serüven bundan sonra başlıyor, sanırsın "The Postman" Kevin Costner paketi yayan getiriyor.. :)

paketi açtığımda beklediğimden daha profesyonel bir manzara ile karşılaştım. tüm parfümler farklı boylardaki kaliteli şişelere doldurulmuş ve güvenli bir taşıma için tamponlamaları yapılmış vaziyette idi.

Emrah Bey'in ilgisine alakasına zaten daha önce değinmiştim, tekrar teşekkür ediyorum kendisine. kendileri ile alışverişlerimiz önümüzdeki günlerde de devam edecektir.

bu arada unutmadan, USPS First Class posta servisinin takibi, paket TR ye girdikten sonra, PTT nin sitesinden mümkün oluyormuş bunu da bu vesile ile öğrenmiş olduk. First Class servisini hep takipsiz posta servisi olarak bilirdim ama değilmiş, aklınızda bulunsun..

hoşçakalın

Re: www.decantshop.com

Emrah
Tesekkur ederim.
Doya doya kullanirsiniz numunelerinizi :)

Parfum yorumlari kosemizde parfumle ilgili dusuncelerinizi diger arkadaslarla paylassaniz cok daha iyi olur bence.
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: www.decantshop.com

cmoarnveuts
o da olur ilerde, yavaş yavaş :))

Re: www.decantshop.com

ercan1980
Cevap olarak bu gönderi By Emrah
Mrb. ben ayın 17'sinde siparişimi vermiş olmama rağmen, ne usps'nin ne de ptt'nin sitesinde paketin hareketini göremiyorum. takip kodu: LJ893896788US. bir sorun mu var acaba?

Re: www.decantshop.com

cmoarnveuts
buradan deneyin;

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input

ayın 21.inde US i terk etmiş görünüyor..

Re: www.decantshop.com

ercan1980
Yani bu ne anlama geliyor şimdi? 21'nde Amerika'yı terketti diyorsunuz (ben 17'sinde sipariş vermiştim), bugün ayın 27'si. 6 günde amerika'dan türkiye'ye ulaşamadı mı bu paket? uçakla 24 saat içinde türkiye'ye girmesi lazım değil miydi?

Re: www.decantshop.com

cmoarnveuts
USPS sitesi öyle belirtiyor.

benim paket 5 günde yurda giriş yaptığına göre, endişe edilecek bir durum yok.

express kargo da oluyor bir kaç günde yurda giriş. first class biraz daha ağır bir posta servisi.

1234 ... 9