www.bayerkozmetik.com.tr

kokoşşanel

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

ANDY DUFRESNE
var... 2 adet parfüm aldım n11 üzerinden..bayada hesaplı geldi indirim kodlarıyla..parfümler orijinal
korkmadan alabilirsiniz...

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

kokoşşanel

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

enkAz
Şimdi baktımda
D&G Antoloji serisinden 2 eleman ve çok almak istediğim La Nuit de L'Homme Frozen Cologne var.
Fiyatları fena deil ama hakkaten bende Tahtakaleyi görünce aklıma abuk sabuk dükkanlar geldi
Bilmem ki
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...
NA

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

NA
Cevap olarak bu gönderi By ANDY DUFRESNE
Yeni bilgisi olan var mı Bayer Kozmetik ile ilgili?
N11'de Terre baya avantajlı. Güvenilir mi?

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

hillsong
Cevap olarak bu gönderi By ANDY DUFRESNE
üç siparişimden ikisi orijinal geldi. diğeri de orjinal ama dubai

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

canbaz
hillsong yazdı
üç siparişimden ikisi orijinal geldi. diğeri de orjinal ama dubai

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

gokhanburak53

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

ANDY DUFRESNE
benim yaklaşık6 siparişim oldu tereddütsüz alabilirsiniz..müşteri hizmetleride baya ilgili bikeresinde,kargoyla ilgili sorun yaşamıştım baya bir uğraş verdiler ve sorunu çözdüler..

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

ainos
Son zamanlarda buradan alışveriş yapan var mı arkadaşlar güvenilir midir acaba?

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

matrai
Cevap olarak bu gönderi By kokoşşanel
Bond No 9 serisinde %50 indirim var Newyork oud ve china town 450 tl ye satılmakta ilgilenenlere duyurulur

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

maxen
New York Oud almak için onu bende gördüm ama güvenemedim bir türlü, neticede yarı fiyatı olsa bile 450 tl'nin boşa gitme ihtimali de var. Kafaya koymuştum dükkanlarına gidip bakcaktım sonra evdeki 3 yıl yetecek parfümlere bakınca ondan da vazgeçtim.

Creed 250 ml'liklerde de fiyat 750 TL ayrıca parfüm çeşitlerini de bellamola'ya benzettim. Eğer orjinallerse ucuz yurtdışı bağlantısı aramaya hiç gerek kalmadı fırsat burnumuzun dibinde ama Soru-cevap bölümüne bakınca verdikleri cevaplar beni pek tatmin etmedi.

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

Eser
Eminönü'ye yakın kimse yok mu sitede :)

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

zett
Tutaste yazdı
Eminönü'ye yakın kimse yok mu sitede :)
Ben varım,buyrun?

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

Eser
Gidip bakılmıyor mu buraya? :)

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

maxen
Cevap olarak bu gönderi By zett
Zett hocam, o zaman uygun bir zamanında burayı bir ziyaret etsen parfümler gerçekten orjinal mi, nasıl temin ediyorlarda böyle ucuza geliyor diye bir baksan çok mutlu oluruz. Hem belki seninde aradığın birşeylere rastlayabilirsin...  Ben Fatih Belediyesi Zabıta Müdürüyüm çıkarın faturaları diyiver

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By hillsong
Orjinal ama Dubai ne demek oluyo tam olarak ? Böyle birşey ilk defa duyuyorumda. Dior alıpta Orjinal ama Fransa demek gibi bişey mi ?
hillsong yazdı
üç siparişimden ikisi orijinal geldi. diğeri de orjinal ama dubai

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

єяяσя.
Bugün bir sipariş geçtim N11 üzerinden.
Sonucu merakla beklemekteyim.
Foursquare da fotoğrafta 3.sınıf biyer olarak gözüküyor açıkçası tereddüt içindeyim.
Hayırlısı bakalım...

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

єяяσя.

N11 üzerinden geçtiğim siparişim geldi.Mağaza kutusuna konmamış.Etrafı sıkıca havacıklı poşetle sarılarak Aras Kargo poşetinde geldi.Adres Marpuççular Eminönü.Açıkçası kafamda tuhaf hayaller dolanıyodu ama internette bulabildiğim fotoğrafları inceledim.Halihazırda elimde Boynerden alınan Pure Havane ve Pure Energy de var.Dıştan incelediğim kadarıyla bir sıkıntı görünmüyor yalnız ithalatçı firma yok fotoğrafta göreceğiniz gibi.
Boynerden aldıklarımda Magna Kozmetik stickerı vardı.Herhalde bu kutu açılmış jelatini şu yada bu şekilde yeniden jelatinlemişler.Bilmiyorum bana öyle geldi.
Açıp kokuyu koklamadım.Hoş koklasam da kokuyu daha önce koklamadığım için bir yargılama yapmam ne kadar doğru olur onu bilmiyorum.Yalnız beni dış görünüş olarak tatmin etti.Havalar ısınsın öyle açıp kullanmaya başlıycam.143 liradan 11 TL indirimle aldım.Artık ne çıkarsa bahtıma.
Dediğim gibi orjinalliği konusunda şu an sıkıntı yok gibi.Kokladıktan sonra fikrim de değişirse kabullencem durumu artık.
Harvey deki uzmanlar gibi kokuyu ilk koklayışta sahte olduğunu anlayamıyorum öyle uzman bir burnum yok ama büyük ölçüde orjinalliğine inandım.Zaten bu koku piyasada bulunmuyor.
İlerleyen günlerde test edip yazarım inşAllah...

Re: www.bayerkozmetik.com.tr

rasta82
Mizuda 99tl ydi bu koku yanlış hatırlamıyorsam
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir
123