trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Bu konu güncellendi de .
Arkadaslar uzun zaman sonra koleksiyonumun son gorunumu sizlerle paylasiyorum..Darisi parfum severlerin basina..

NISAN 2016

“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

matrai
Guven hocam yiktin gectin ortaligi harika gorunuyor hepsi

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Sagolun Altug hocam, sizde daha buyuk cevherler oldugunu biliyorum..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

guardiannnn
oy maşallah güven hocam :)
tam uyuyacaktım ki uykum açıldı görüntünün muhteşemliğiyle.. :)
daha güzellerine sahip olursunuz umarım, ve hepsini güzel günlerde kullanırsınız.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

BaddestMan
Mutlu günlerde kullanın hocam hepsini süper bi koleksiyon.

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
Sagolun tesekkurler, daha guzelleri sizlerin olsun insallah...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

dewnew

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

Umut Kurtoğlu
Ben şok Ben iptal:) ..Trustalt hocamın her zaman biliyordum kıymetli bir koleksiyonu olduğunu..Musmutlu. Fotoğrafı ters çevirirseniz daha net inceleyebiliriz hocam..

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Hepınıze teşekkür ederim arkadaşlar...

Fotografı cepten yuklemıstım..Cepten naptıysam ters yone cevıremedım..Eskıden boyle olmuyordu..Şimdi cepten yukleme yaptıgımda ters koyuyor anlamadım.Bilgisayardan gereklı duzeltmeyı yaptım tekrar yukleme yaptım...On sıralar genelde kıymetlılerım :))

“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

vesna
Hemen bir masallah diyeyim.. güzel günlerde kullanmanız temennisiyle...

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

felix
Çok güzel çok:)
Maşallah Güven bey.Dizilmişler hepsi.
Güle güle kullanın hepsini.Umarım dahada güzelleşir ve büyür kolleksiyon.

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
felix yazdı
Çok güzel çok:)
Maşallah Güven bey.Dizilmişler hepsi.
Güle güle kullanın hepsini.Umarım dahada güzelleşir ve büyür kolleksiyon.
Emre hocam senden yorum gelmeseydi uzulurdum acikcasi :))
Daha buyumezde kuculebilir :)
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By vesna
vesna yazdı
Hemen bir masallah diyeyim.. güzel günlerde kullanmanız temennisiyle...
Sagolun, darisi sizin basiniza..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Güven hocam maşallah. 41 kere
Göz kamaştırıyorlar...
Atam İzindeyiz!..

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
yalciner51 yazdı
Güven hocam maşallah. 41 kere
Göz kamaştırıyorlar...
Tesekkur ederim Kenan bey, sizde emin adimlarla geliyorsunuz..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By zegna
Tesekkur ederim cok..Daha iyileri sizlerin olsun..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

NeroBianco
Harika bir kolleksiyon tebrikler
Yeşil polo classic şişesinin solundaki kırmızı kapaklı şişeyi merak ettim

Re: trustalt'ın koleksiyonu...

Umut Kurtoğlu
L'anarchiste hocam.. Maskülenci Güven hocam o açık..