İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

judaspriest
merhaba,
Bu parfümü Türkiye'de artık bulamıyorum. en son ykm den şansıma 2,5 sene evvel 6 şişe bulup hepsini almıştım.
son parfümler olduğu için bir de yüzde 50 indirime sokmuşlar. hepsini alınca toplam fiyat üzerinden yüzde 10 daha indirim yapmışlardı:)
son şişenin yarısına geldim. bulmam lazım.

daha güzel bir erkek parfümü üretilebileceğini sanmıyorum. tabi şahsi düşüncem. ben yaz ve ilk bahar kullanıyorum ama kışın da kullanılabilecek kalitesi ve kalıcılığı olan bir parfüm.

neden üretimini durdururlar anlamam.

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

mm.olcayto
Mizu com da var oldukça ucuz.Diğer sitelerdede var, her yerde var :)

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By judaspriest
2,5 yılda 6 şişe issey miyake kullandınız ve hala sıkılmadıysanız mizudan 125ml lik bi 6 şişe daha alın en iyisi.. ya da başka kokulara şans verin bence

https://www.mizu.com/issey-miyake-blue-dissey-edt-erkek-parfum-125-ml
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

judaspriest
Cevap olarak bu gönderi By mm.olcayto
son 1 haftaya kadar bakmıştım. hiç bir yerde yoktu. yalnızca bayer kozmetikte bulmuştum. onun da batch code undan kontrol ettiğimde 4 sene olmuştu.
umarım reformüle ürün değildir. teşekkürler.

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

judaspriest
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
[...]

dostum 500 küsür parfüm denemiş  kullanmışımdır hayatımda.

tek seferde keşfettiğim bir parfüm değil bu.

beni cezbeden başka bir taneye denk gelsem değiştiririm.

bu bitmesin diye bir şişe buna hafif benzeyen givenchy insense ultramarine bile aldım :)

tavsiye edeceğin koku varsa kullanmamışsam hemen edinirim.

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

Umut Kurtoğlu
He wood rocky mountain denediniz mi hocam? Bunu seven onuda sever diye düşünürüm ben hep? Alican hoca vardı o da baya bayılırdı bu kokuya isseybleueydu sanırım nicki hatta

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By judaspriest
Hocam daha dün elime geçti.
Mizudan 125 liraya aldım kargo dahil.
Parfüm satış siteleri kısmında var.

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By judaspriest
judaspriest yazdı
guardiannnn yazdı
[...]

500 kokudan sonra 2yılda 6 şişe issey miyake bitirmekte karar kılmışsanız; bu 500 kokudan daha değişik bi parfüm söyleyebileceğimi sanmıyorum.
[...]

rocky mountain in kokusu hiç kalıcı olmadı bende. denediğim bir parfüm. çabuk uçuyor kokusu. maskülen olmaya çalışıp olamamış arada kalmış gibi biraz sanki. teşekkürler

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

judaspriest
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Paranoid Android yazdı
Hocam daha dün elime geçti.
Mizudan 125 liraya aldım kargo dahil.
Parfüm satış siteleri kısmında var.

Reformüle edilmiş mi , eskisi gibi mi? sipariş verdim bende.
bilgilendirirsen sevinirim

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By judaspriest
O zaman ormonde jayne ormonde man diyim. Eğer olmazsa dediğiniz gibi bleueden devam. Ne güzel imza kokunuzu bulmuşsunuz. Ne şanslı size..

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By judaspriest
Walla hocam ben köralış yaptım.
Daha önce hiç koklamamıştım.
İlk kez dün akşam koklaştık Bleue ile

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

kuzgun1984

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

isseyblue
[...]

sonunda forumda bu parfümün değerini bilen birine rastladım nasıl mutluyum bilemezsiniz.
Kesinlikle ben de bundan daha güzel bir erkek parfümünün üretilebileceğini sanmıyorum.

100lerce parfüm denedim buna benzer bir koku yok, boşuna aramayın.
Hiç bir parfümle de gönül bağım yok her zaman objektif değerlendiriyorum, bu parfümün inanılmaz bir erkeksi etkisi var ben bir türlü çözemedim vallahi.

Eski şişeler daha farkedilirdi yeniler de kötü değil ama bulabildiğimize şükretmek lazım. Üretimi durduruldu diye biliyorum ama kesin bir bilgi yok, bazen mizu, trendyol gibi sitelere düşünce insan ara ara üretiyorlar mı diye düşünüyor yani. En iyisi fragrancexden temin etmek. Bir de bu parfümü kullananlar genelde 5-10 şişe stoklıyor üretimi devam ederken bile korkudan topluyo hastaları :)

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

Umut Kurtoğlu
neden bu kokudan bahsedilince aklıma must de cartier geliyor acaba?

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

ANDY DUFRESNE
ben bu kokuyu edinip nedense elden çıkarmıştım,belkide sucul kokulara olan önyargımdan olabilir..
açıkçası çokta etkilememişti beni..yani arkadaşların dediği gibi imza kokusu olacak bir koku gibi gelmedi bana..tama güzel koku ,diğer sucullardanda farklı kokuyor ama o kadarda değil yani...

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

matrai
ANDY DUFRESNE yazdı
[...]
Hocam Bleu D'İssey sucullukla bi alakası yok normal issey ile karıştırmayasın? Gerçi ondada suculluk yok ama neyse

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

Umut Kurtoğlu
matrai yazdı
ANDY DUFRESNE yazdı
[...]
+1 İsmi dışında herhangi bie bleueluk yok bence de bu kokuda..

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

hmerhaba
Issey blue tamamem bitkisel herbal tarz olarak aklimda

Re: İssey Miyake leau bleue dissey pour homme

hmerhaba
Umut. Bence alakasi yok must de cartier ile
12