serge lutens chergui

victory
48/50 ml chergui  öncelikle dior homme injtense ile takasa açıktır (chergui   forumdan alınma )

Re: serge lutens chergui

dr_olfactorius
sevgili dostum benden aldığın parfümü herhalde pek giyilebilir bulmadın. Mail olarak hangi adresi kullanıyorsun, isminin ne olduğunu çıkaramadım kusura kalma. Geçenlerde Alican kardeşim yazmıştı eğer aynı kişi isen daha iyi. Bana özelden dönersen elimdeki Dior Homme intense ile takaslarız. Maksat alışveriş yapanların ihtiyaçlarına olabildiğince cevap verebilmek olsun. Dior homme İntense 65-70 ml arası var elimde. İletişime geç alışverişi bitirelim.

Re: serge lutens chergui

dr_olfactorius
Bu arada oluşan belli bir fark var onu da bir ölçüde kapatırız. Bir fiyat belirlerim ben Chergui'nin fiyatına göre. Bana bir de IBAN gönder..

Re: serge lutens chergui

dr_olfactorius
ayrıca dostum satılık başlığının altına yorum düşülmüyor sitede bir arıza mı var anlayamadım. Bir sorun iletisi beliriyor. İstersen satış başlığını tekrar aç. Bu başlık bu aliyle sorunlu. Çözemedim. Ya da adminden rica edelim kaldırsın başlığı ve yeni bir başlık aç..

Re: serge lutens chergui

victory
mail attım

Re: serge lutens chergui

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By victory
doluluk oranı 90/100 ml fahrenheit 32 veya 70/75 ml solo loewe var tekin acardan elimde. Düşünürseniz farkı ile iletişime geçebilirim.

Re: serge lutens chergui

victory
chergui gitmişti konu kapanabilir