parfü(M)ania

ANDY DUFRESNE
arkadaşlar parfümania sitesi hakkında bilgisi olan varmı? siteyi incelediğimde orjinal parfümlerin yanında tester üründe satıyorlar..biliyorum genel parfüm konularında "sahte parfümden korunmak" başlığında tester parfümlere mesafeliyiz..ancak ben yıllarca FRAGRANCEX üzerinden de tester almış biri olarak daha temkinliyim sahtedir düşüncesine..sonuçta FRAGRANCEX amerikada kendini kanıtlamış bir parfüm satış sitesi ve TESTER satmayada devam ediyor.parfümania normal parfümleri piyasa fiyatından satıyor...ama testerların bazıları kafa karıştırıyor örneğin KİLİAN LAR 169.90 tl..
birde bu sitede PAYPAL seçeneğininde olması beni pozitif düşünmeye itiyor..lakin ben yıllardır yurtdışı içi
PAYPAL kullandım ve PAYPAL alıcıyı daima koruyor..tecrübeyle sabit..almadığım yada sorun yaşadığım ürünlerde DİSPUTE açtığımda %100 iade aldım..
TME

Re: parfü(M)ania

TME
Siteye 30 saniyeliğine baktım, Black Orchid testerı 189 tl iken Back to Black testerinin 169 tl olması bence sonuca varmak için yeterli, şahsi görüşüm kesinlikle riske girmeyin.

Re: parfü(M)ania

ANDY DUFRESNE
valla kafam karıştı ..ilginç olan sadece parfüm satmıyor site..kozmetik ürünleride var hemde yelpaze baya geniş???

Re: parfü(M)ania

erdembaba
ANDY DUFRESNE yazdı
valla kafam karıştı ..ilginç olan sadece parfüm satmıyor site..kozmetik ürünleride var hemde yelpaze baya geniş???
Arkadaşım parana yazılık etme..iade etmeye kalktiginda türlü bahane bulurlar zaten sahte parfumdur..

Re: parfü(M)ania

canbaz
açıklama müthiş!

bu mağazayı gözüm tuttu ;)

http://www.parfümania.com/urun/bond-no-9-amber-men-edp-100-ml-tester
http://www.parfümania.com/urun/bond-no-9-amber-men-edp-100-ml

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: parfü(M)ania

Re: parfü(M)ania

Re: parfü(M)ania

kaside66
İnanmıyorum. Nasıl bu kadar ileri gidebiliyorlar? Pes yani

Re: parfü(M)ania

promesta

Re: parfü(M)ania

ServetŞahin
Bu site güvenilir mi acaba orjinal tester satıyorum diyor ama güvenemedim

Re: parfü(M)ania

guardiannnn
TME yazdı
Siteye 30 saniyeliğine baktım, Black Orchid testerı 189 tl iken Back to Black testerinin 169 tl olması bence sonuca varmak için yeterli, şahsi görüşüm kesinlikle riske girmeyin.
bence güvenilir bir site değil..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: parfü(M)ania

ServetŞahin
guardiannnn yazdı
TME yazdı
Siteye 30 saniyeliğine baktım, Black Orchid testerı 189 tl iken Back to Black testerinin 169 tl olması bence sonuca varmak için yeterli, şahsi görüşüm kesinlikle riske girmeyin.
bence güvenilir bir site değil..
Banada öyle geliyor uzak durmak en iyisi..

Re: parfü(M)ania

ServetŞahin
Birde instagramda bir dünya orjinal tester sattığını iddiaa eden satıcı var. Bakmak isterseniz. @parfumcennetii 42k takipçisi var :)

Re: parfü(M)ania

guardiannnn
ServetŞahin yazdı
Birde instagramda bir dünya orjinal tester sattığını iddiaa eden satıcı var. Bakmak isterseniz. @parfumcennetii 42k takipçisi var :)
78k, 52k filan çok o  şekilde fazla takipçisi olan instagram profili. ama bu durum o satıcıya güvenmemiz için bir kriter değil..

instagramda güvenebildiğim tek profil @kozmetikcim1

o da zaten şu başlıkta konuşuldu;

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Kozmetikcim1-instagram-td152480.html
[...]

Bu dediğiniz hesap orjinal tester satıyormu yani güvenilir sanırım

Re: parfü(M)ania

slmtsdmr
Cevap olarak bu gönderi By ANDY DUFRESNE
Arkadaşlar lütfen sakın prim vermeyelim. Türkiye pazarında güvenilebilecek sınırlı sayıda mecra var dışına çıkmamak en hayırlısı

Re: parfü(M)ania

Umut Kurtoğlu
slmtsdmr yazdı
Arkadaşlar lütfen sakın prim vermeyelim. Türkiye pazarında güvenilebilecek sınırlı sayıda mecra var dışına çıkmamak en hayırlısı
+1

Re: parfü(M)ania

ServetŞahin
Kenzo power 60 ml tester 65 tl satıyor güvenilir De geldi diğer instagram satıcıları gibi değil kafam karıştı şimdi alışveriş yapsam mi. Mağazaları var mı acaba komzetikcim1 in

Re: parfü(M)ania

Umut Kurtoğlu
Hocam tester yerine burada güvenilir arkadaşlardan dekant edinseniz hem ekonomik olur hem içiniz rahat olur.

Tester'a yönlendirme yapmak istemem sizi.

Re: parfü(M)ania

ServetŞahin
Umut kardeşim normal de satıyor fiyatları makul geldi faturalı falan video cekmiş ama bilemedim tabi dekant olayina gelirsek sonbaharı bekliyorum . Yüklü miktarda dekant edinecegim buradar... elimde şişe olarakta bulunsun istedim koleksiyon için. Tabi tereddüt yaşıyorum suan :)
12