öğrencilere tavsiyeler

Grchjeep
Merhabalar öncelikle bu başlığı açarken çok düşündüm çünkü burda bu işin üstadlarına bu tür sorular komik gelebilir fakat
18 yaşındayım ve malum öğrenciyim gelirim hayli düşük.
Bu yüzden aslında çokta kolay olmayan bi isteğim olucak sizlerden.
Parfüme ayırabilceğim bütçe çok az fakat fark edilir olmak istiyorum
Gençlerin arasında yaygın axe , avon parfüm kokmak istemiyorum.
Yaşımdan daha olgun olduğum için biraz daha ağır başlı bi koku istiyorum,ve özellikle fark edillirliğinin yüksek olmasını.
Bütceme yine de maksimum 200tl diyebilirim.
Oryantal kokular ilgimi çekiyo fakat asıl önemli olan
Fark edilirliğinin yüksek ve karekterli bir koku olması.
Bana yardımcı olabilecek var mı?

Re: öğrencilere tavsiyeler

CNYT
Grchjeep yazdı
[...]
Bentley serileri, Lalique Encre Noire 200 TL civarında satılmakta. Kalıcılıklarıda iyi sayılabilir. N11 sitesinden bakabilirsiniz.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***