İnternette satılan parfümler orjinalmi ? Hangi siteden parfüm alıyorsunuz

İnternette satılan parfümler orjinalmi ? Hangi siteden parfüm alıyorsunuz

felurian
Bu konu güncellendi de .
Bu konuda çok kararsız kaldım mağazalarla internetteki fiyatlar arasında en az 100 lira oynama var nerdeyse internetten alanlardan şu tür yorumlara çok rastlıyorum:mağazadaki denediğim gibi değildi,koku aynı ama kalıcılığı normalden daha düşük performansı daha az ,tarihi geçmiş sahte ürün vb. tam olarak güvenebileceğimiz bir site varmıdır ben defalarca alışveriş yaptım sıkıntı çıkmadı mağazadakiyle hiçbir fark yoktu diyebilecek bir arkadaş varmı acaba aydınlatırsanız çok sevinirim

Re: İnternette satılan parfümler orjinalmi ?

Umut Kurtoğlu
Hocam forumun yaklaşık %80 i internetten parfüm alıyor (uzay parfümeri tuna parfümeri mizu vs) . Ben de birçok parfüm aldım şahsen. Bir güvensizliğim olmadı.

Re: İnternette satılan parfümler orjinalmi ?

felurian
tek bir yer önerecek olsanız hangisini sölerdiniz açıkcası buradan gelecek yorumlara göre karar vereceğim :)

Re: İnternette satılan parfümler orjinalmi ?

Umut Kurtoğlu
Uzay parfümeri seçerdim ben hocam.

Re: İnternette satılan parfümler orjinalmi ?

felurian
teşekkür ediyorum yazdım bir kenara