n11.com'daki tuna parfümeri

dr.smellgood
aradığım bazı kokular burada var ancak güveneyim mi bilemedim,daha önce alışveriş yapan var mı ürünleri güvenilir midir?

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

imaginary
Hocam geçen hafta Armani Code Sport Athlete aldım. Gerçi kokuyu daha önceden bilmiyorum ancak koku güzelliği ve kalıcılık olarak beni tatmin etti. Ayrıca L'Oreal Türkiye bandrollü geldi. Sadece 5-6 gün sonra kargolandı, sebebini sorduğumda sipariş alınca tedarikçimizden ürünü istiyoruz, o yüzden geç kalıyoruz diyerek açıklama yaptılar.

Az önce sitelerinde Chanel Pour Moniseur Concentree gördüm ve heyecanlandım birden. EdT versiyonu hayatımda kokladığım en iyi parfümlerdendi fakat yarım saat sonra silinip gidiyordu. Concentree versiyonu illaki daha kalıcıdır diye tahmin ediyorum. Her an sipariş verebilirim. :)

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

jigglypuff
Benimde aradığım kokuyu uygun fiyata koymuş acaba orjinal midir? Alışveriş yapan var mı?

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

kokoşşanel

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

different pulses
kokoşşanel yazdı
alışveriş yapmadım ama bir ara aradığım parfümün uygun fiyatını burada bulunca ufak bir araştırma işine girmiştim. sonuç;

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

kokoşşanel

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

cougarR
Cevap olarak bu gönderi By dr.smellgood
n11 üzerinden burberry london aldım, çöpe attım !

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

erencan
n11 günahım kadar güvenmiyorum sahte bir firma aldıkları komisyon fazla olduğu için satıcılarını pek haksız çıkarmayan bir firma

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

blerox
n11 üzerinden alışverişlerde anında 75 tl indirim 200 tl üstü alışverişlerde..

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

şerif23
blerox yazdı
n11 üzerinden alışverişlerde anında 75 tl indirim 200 tl üstü alışverişlerde..
Tuna parfumeri için geçerli değil mi

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

blerox
evet sadece tuna parfümerinin mağazası için geçerli..

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

şerif23
Teşekkür ederim bilgilendirme icin

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

blerox
rica ederim ;)

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

erdem
Almayı düşündüğüm parfümlerin fiyatı diğer alışveriş sitelerinden daha pahalıya geliyor.İndirim olsa dahi yine de pahalı.Bu durumda benim için avantajı yok.Ama aynı fiyatlı bazı ürünlerde değerlendirilebilir.

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

gokhanburak53

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

gani
Haha hantsome kardes tuna parfümeriyi google mapsde bulacağım derken nerdeyse benim evi bulmuşsun..

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

rasta82
Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53
gokhanburak53 yazdı
168.90tl ye chanel pour monsieur concentree aldım süper yaa :) , burberry london + armani code athlete combosuda yapılabilir ama chaneli bu fiyata bir daha nerde bulcam :)
Hocam kargo vs bir sorun yaşadınız mı içimizi rahatlatırsanız ben de alım yapmayı düşünüyorum
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

gokhanburak53

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

Parfüm Merakı
Admin
[...]
Hmmm. Çok iyi fiyat.

Re: n11.com'daki tuna parfümeri

Kadirsah10
Cevap olarak bu gönderi By dr.smellgood
bende 150 ml dior intense almayı düşünüyorum fakat mizu'dan mı n11 deki tuna'dan mı alsam karar veremedim ikisindede fiyat aşağı yukarı aynıya geliyor fakat herkesin ikisi hakkında olumlu olduğun gibi olumsuz yorumlarıda var sizce en güvenilir hangisi?
1234