İmza parfümü

Shams
Şu kavramın altını bir türlü dolduramıyorum çünkü insanlar farklı manalarda kullanıyorlar sürekli. Kimi hayatımın parfümü yerine kullanıyor, kimi daha hafif bir anlamda kullanıyor, kimi bambaşka anlamlarda. Kimse de dememiş ki biz bu kavramı kullanarak şunu demek istiyoruz=)

Benim bildiğim anlamı, bir kişinin kendisiyle bağdaştırdığı, düzenli olarak kullandığı ve benimsediği parfümlere deniyor.

Burada bari bulunsun milletin işine yarar arama yaparlar falan=)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: İmza parfümü

Awésomé
Başka insanların sizinle bağdaştırdıkları parfümdür. Yani o kokuyu başka bir yerde bile koklasalar akıllarına siz gelirsiniz veya sizin "sillage" ınızı kokladıkları zaman "Ahmet burada mıydı?" diye soruyorlarsa o sizin imza parfümünüz olmuş demektir. İmzanızı atıyorsunuz işte bir bakıma. İmza koku biraz farklı olmalı ki insanlar "Ahmet mi buradaydı yoksa Mehmet mi?" diye sormasın :)

Re: İmza parfümü

blueskies
Parfümlerin az ve pahalı olduğu zamanlarda insanların tek bir parfüm sahibi olmasını hoş göstermek için uydurulmuş bir kavram..

Şimdi çeşit bol, fiyatlar da uygun. Her gün çeşit çeşit kullan.. Ohhh mis!:P

Re: İmza parfümü

Modern Talking

Re: İmza parfümü

zett
İmza parfümünü bulmuş adamın forumda işi ne?

Re: İmza parfümü

Damandıra
Bendeki parfüm aşkı ile imza parfümümün olabilmesi imkansız.
Bazen düşùnüyorum tek bir parfümüm olsa hangisini tercih ederdim diye ama hiç birinden vazgeçemiyorum.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: İmza parfümü

Coşkun Arslan
Cevap olarak bu gönderi By Modern Talking
@Modern sen Black Orchid kullanmıştın. White Patchoulie ile arasında seçim yapsan hangisi daha güzel sence ?
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: İmza parfümü

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Shams
fahrenheit ın ilk hali ... C. Dior un kokuyu rezil etmeden önceki gerçi bu yıl ki kokuları biraz toparlamışlardı ama yok ilk halinden çok farklı.

Re: İmza parfümü

valmond
Envy de imza parfüm olabilecek farklılıkte kendine has ve güzel bir parfüm. Gucci' nin ne kadar kulağını çınlatsak azdır üretimi durdurdukları için.

Re: İmza parfümü

Gamarjveba

Re: İmza parfümü

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Damandıra yazdı
Bendeki parfüm aşkı ile imza parfümümün olabilmesi imkansız.
Bazen düşùnüyorum tek bir parfümüm olsa hangisini tercih ederdim diye ama hiç birinden vazgeçemiyorum.
Altına imzamı atarım

Re: İmza parfümü

alperdutkin
casamorati 1888
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: İmza parfümü

BatuhanKLC

Re: İmza parfümü

dewnew

Re: İmza parfümü

kuzgun1984

Re: İmza parfümü

connoisseur

Re: İmza parfümü

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Karar veremeyenlerdenim tamam bu olsun dedikten sonra daha iyisi olabilir hatta iyinin de iyisi sonu yok gibi geliyor bu işin sonu kişiye özel parfüm
Je deviens folle

Re: İmza parfümü

Alican
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Birgün daha fazla etkileneceğim bir eser bulana dek....

Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka
Slumberhouse Jeke - Kiste
Creed Aventus
Moonlight İn Heaven
Malle Vetiver Extraordinaire
Bond Amber
NY Bond B9

Re: İmza parfümü

Freerange
Cevap olarak bu gönderi By Shams
İmza kişiye özeldir ve biriciktir, ayrıca değişmez. Kişi kendine özel bir parfüm yaratıp bu parfümü kullanıyorsa anlarım. Ama durum bu değilse imza bence çok iddialı ve gösterişli bir adlandırma, favori/en sevdiğim parfüm demenin nesi yanlış bilmiyorum. Ayrıca çok sayıda parfüme sahip olmadığım halde bir parfümü arka arkaya iki gün kullanmadığımı düşündüğümde, kolleksiyoner parfüm tutkunlarının böyle bir tabire neden ihtiyaç duyduğunu anlayamıyorum. İmza giysi, imza müzik, imza yemek yok; imza parfüm neden olsun ki?
Derby kokluyorum

Re: İmza parfümü

murrjm
İmza parfümü olayında benimde büyük sözler söyleyip zamanla bu sözlerimi yemişliğim vardır.
En sevdiğim,favori listesi,dolabımdan eksik etmeyeceklerim gibi etiketler benim için de daha doğru tanımlamalar oldu zamanla.
Şu an değişen bakış açımı ve zevklerimi düşündüğümde tek bir imza parfümümün olacağı fikri bana çok uzak kalıyor.