İmkansıza yakın notalar (Müge & menekşe)

İmkansıza yakın notalar (Müge & menekşe)

Mutlu korkmaz

Re: İmkansıza yakın notalar (Müge & menekşe)

matrai
Hocam sayende nota bilgilerimizi daha da geliştiriyor. Her yazını mutlaka okumaya bilgi sahibi olmaya çalışıyorum. Emeğine sağlık. Bu paylaşımlarının daha artması dileğiyle

Re: İmkansıza yakın notalar (Müge & menekşe)

Mutlu korkmaz
Teşekkür ederim kardeşim  elbette  şayet bir bilgiyi bir kişi bilip paylaşmıyorsa  o bilginin hiç bir anlamı yok. Elinden geldiğince dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım ve devam da edicem inşallah  ayrıca ilgi ve alaka için teşekkür ederim :-)