İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

trustalt
Benim için bu sorunun cevabı Bond No:9 New York Amberdir. İlk kullandigim birkac sefer açılışının da keskinligiyle bu ne yaa? demistim. Bu mudur bu kadar ovulen parfum dedim. Sonra bir kac kere daha kullandim, once performansı sonra ruzgar estikce burnuma gelen kokusuyla beni benden aldi. Bir diger ornek te MFK LN. Onunda baslardaki negatif algisi sonradan pozitif pozitif olmustu.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

furkan
 Amouage Memoir

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Terre d'Hermes. İlk denememde çakmak taşı olayı ile tokadı attı. Sonra özür diledi. Barışalım gel bi' daha dene beni dedi. 2. buluşmamızda tokattan dolayı çok kırıldığım için yine kabul etmedim. 3. buluşmamızda artık büyü mü yaptı ne yaptıysa koynuma aldım. Herşey ikinci hatta üçüncü bi' şansı hak eder. Şu an sıradışı bi' tutkum var Terre'ye.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

ANDY DUFRESNE
terre konusuna katılıyorum ilk kokladığımda bumu yani deyip satışa çıkarmıştım.fakat daha sonra farkettimki gerçekten klas bir kokuymuş.aynı duyguyu gucci ıı de yaşadım..

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
aromatic elixir... ilk etapta bu parfümmüdür diye düşündüm ama sonra kendisini gösterdi.
aynı şekilde guerlain jicky de benzer bir durumumuz oldu:)

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
fahrenheit

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Dior homme/ Dior homme intense.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

Shams
Bond no 9- NY Amber

ilk denediğimde NY amber olduğunu bile bilmiyordum. Sample şişesinde bir kilian kokusu zannetmiştim. Beğenmemiştim açıkçası.

Ama sonra...
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

Parfüm Merakı
Admin
Jacques Bogart - Bogart Pour Homme'u ilk kullanımlarımda hiç beğenmeyip az daha bir kenara atacaktım. Biraz daha şans verince, çok severek kullandığım parfüm olup çıktı.

Ayrıca popüler arkadaşımız Rochas Men'i de beğenmemiştim ilk seferinde. Kullandıkça o karamelli kahve kokusuna bayılmıştım.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

Ustad
Chergui
İnterlude
Knize ten
Ilk aklıma gelenler

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

volkan
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Ben tom ford noir edp diycem ilk kullandığımda bu nasıl koku demiştim şimdi çok beğenerek kullanıyorum

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

kokoşşanel

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By volkan
volkan yazdı
Ben tom ford noir edp diycem ilk kullandığımda bu nasıl koku demiştim şimdi çok beğenerek kullanıyorum
Aynen . bende ilk denediğimde bu ne ya bu adam nasıl onay verir bu kokuya dedim.Algım kapalıymış sanırım o 3-4 gün :) Sonra yaladım yuttum kokuyu

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

İSKeNDeR

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

chaos
Christian Dior Leather Oud

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

omerfaruktuna
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
michael kors for men

burnumda tüttü şuanda hatta..
Bir insanın önce sesini, sonra yüzünü, en son giysisini unutursunuz. Kokusunu ise aradan ne kadar süre geçerse geçsin unutmazsınız.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
bond amber i ilk kullandığımda rahatsız eden bi nota hissettim buna bu kadar para verilir mi falan dedim ama verilirmiş:)
aventusa hoş ama abartılmış demiştim ki abartılmamış aslında:)
encre noir i beğenmeyip şişesini elden çıkarmıştım (ki caron third meni de elden çıkarmıştım aynı takasta belki tekrar denesem onu da beğenicem kim bilir) ama şimdi ara ara koklamak istiyorum, bi nevi kokusunu özlüyorum
hermes un jardin sur le nilin açılışı domates ve havuçsuyu gibiydi, ben bunu gidip yıkarım bileğimden buna nasıl parfüm denilebilir ki demiştim. zamanla çok sevdiğim bi koku oldu.
hermesi sanırım 2008 di bi arkadaşım kanadadan orijinal hermes şişesinde dekantını getirmişti ve ben iğrenç bulup atmıştım şişeyi.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

rasta82
terre d hermes
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
2008 de arkadasimin kanadadan getirdigi hermes terre idi onu sadece hermes yazmisim duzelteyim dedim.

Re: İlk denediginizde hiç begenmeyip de sonradan tutkunu oldugunuz parfumler. (Algı bozan parfumler)

caglar