İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Damandıra
Bu konu güncellendi de .
Evet forumdaşlar, beğendiğiniz parfüm şişelerini burada paylaşabilirsiniz:)

İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Damandıra
[...]

Gamarjveba

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Emre1991
D&G The One. İnanılmaz bir luxury hissi var şişede. O odun görünümündeki kapağın üzerindeki ince izlerden midir nedir çözemedim. Ama hastasıyım. Dün geldi parfüm, kışa kadar sıkmaya kıyamıycam ziyan olmasın diye sanırım.

Benim elimden fotosunu da paylaşiym, özgün olsun :)

http://o1308.hizliresim.com/1d/8/r8gbl.jpg

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

asdaa
Armani Code'un şişesi hoşuma gidiyor nedense

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Gamarjveba

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

denondj

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Caron L'anarchiste nin kutusu da bir şaheser.

Re: Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Çok hoşlar.Sanki lüks bir tatlı restoranın daymış gibi oldum

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra

nasıl yalın bir güzelliktir bu böyle.. tü tü maşallah..

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

velez
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra

Colonia Assoluta Edizione Speciale 2013 Acqua di Parma

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Benim gözdelerim arasında şu ikisi öncelikli ve ikiside yeni kokular;

Valentino Uomo For Men.. Kendisi şık ötesi nalet;

Guerlain'in döktürdüğü yeni bi' unisex koku buda. Eğer bi' gün ismini söyleyebilirsem şişeyi edinebilirim;

"Le Parfum du 68 Extrait Le Passeur du Temps Guerlain"

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

dekare

Guerlain - L'HEURE DE NUIT. Guerlain'ın çoğu şişesi güzelmiş.

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Yine Guerlain... "Les Deserts d'Orient" serisine ait oldukça elegant ve lüks 3 dünya dışı varlık. Paris'e gidersem tüm paramı Guerlain mağazasına yatırıp ne halim varsa görebilirim.

Re: İlginizi Çeken ve Beğendiğiniz Parfüm Şişeleri

caglar
[...]

Sanırım Guerlain bu işin ağa babası. Ondan sürekli bu markanınkileri paylaşıyorum. İnanılmaz etkileyiciler. Söyleyecek başka sözüm yok, sadece bakın...

Reve de Lune Guerlain for women;

Quand Vient La Pluie Guerlain for women;

1234 ... 18