lalique hommage(velociraptör ile takaslandı silinebilir)

lalique hommage(velociraptör ile takaslandı silinebilir)

ANDY DUFRESNE
Bu konu güncellendi de .
takaslık yada satılık 100/95 ml Pierre balmain carbone
fikir vermesi açısından söyleyeyim gucci ph gibi odun..(TAKASLANDI)
ve lalique hommage 100/90ml..

Re: Carbone de Balmain

Velociraptor
Odunsu ama İncir notasını ihmal etmemek lazım, incir sevenler için hoş bir seçenek bir süre bende kullandım ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Carbone de Balmain

Tekkenzaibatsu
Gucci Ph'un odunsuluğu yanında Carbone'nin esamesi okunmaz. Tamamen kuru incir ağırlıklı hoş bir koku.

Re: Carbone de Balmain

Velociraptor
Benim küçüklüğüm incir ağaçları içinde geçti oradan biliyorum aslında esas kokan incir, ağacın meyve verdikten sonra ki yeşil ara dallarının kokusu  Bir odunsuluk varsa ordan gelir ama kokunun karakteri seninde dediğin gibi incir, ahşap veya kereste değil ..