kokucuk.com

kartaliçe
bu siteden alışveriş yapan var mı değişik geldi bana

Re: kokucuk.com

blueskies
Ben yaptım,vedat ozan ın sitesi,radyo programı linki verilmişti burda.

Ayrıca da taksimde ofisleri var, ordan gidip sample rica edin, sohbet edin, çay için...

Re: kokucuk.com

kartaliçe
İstanbul'da yaşamadığım için öyle bir şansım yok.bikaç kokucuk almayı düşünüyorum mimoza ,sümbülteber,beyaz misk,ödağacı vs.

Re: kokucuk.com

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe

Re: kokucuk.com

kartaliçe
Hangilerinden sipariş verdiniz? Elinize ulaşınca yorumlarınızı bekliyorum

Re: kokucuk.com

Arturo's

Re: kokucuk.com

blueskies
Kartaliçe bende hemen hepsi sample olarak, bi 10 -15 tanesi de şişe olarak mevcut,
İlgini çekerse özelden konuşalım, uygn bir rakamla gönderiyim sana.

Re: kokucuk.com

kartaliçe
teşekkür ederim blueskies ben sadece bikaç tane almayı düşünüyorum siteden.sen beğenmedin mi kokularını

Re: kokucuk.com

blueskies
Yani,nota oldukları için kullanmak keyif vermiyo çok fazla. Sample edinip denemek güzel.

Re: kokucuk.com

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe

Re: kokucuk.com

şerif23
ben siteye bakmıştım ama sample satışı göremedim. büyük boyları 15 tl civarı idi. sample ların fiyatı ne kadardı acaba öğrenebilirmiyiz

Re: kokucuk.com

gokhanburak53

Re: kokucuk.com

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By şerif23

Re: kokucuk.com

şerif23
evet linkten gördüm. çok teşekkür ederim

Re: kokucuk.com

range_rov3r
Bu siteden Kokucuk almıştım . Çok memnun kaldım sağolsunlar ilgilendiler bilgilendirdiler siparişim dışında test amaclı farklı kokucuklar bile yollamışlar :)
Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin, ama mükemmel olmak için başlamak zorundasın !

Re: kokucuk.com

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
Lab serisinden kokucuk deneyen var mı?

Re: kokucuk.com

kartaliçe
bugün elime ulaştı kokucuklar.sümbülteber,sümbül,gardenya,zambak,menekşe aldım. sağolsunlar 10 tanede numune yollamışlar ben en çok gardenyayı beğendim.numunelerden karanfil ve fulyada çok güzel
NA

Re: kokucuk.com

NA
Cevap olarak bu gönderi By dersaadet
dersaadet yazdı
Lab serisinden kokucuk deneyen var mı?
Ben Iso E Super, Ambroxan ve Vetiveryl Acetate aldım.
İlk ikisi tek başına kullanıma nispeten uygun ama Vetiveryl Acetate bana biraz fazla kimyasal/metalik geldi. Belli oranlarda diğer ürünlerle karıştırıp kullanmaya daha uygun gibi... En kolay sevileni ve pürüzsüz kokanı Ambroxan.

Re: kokucuk.com

allure
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
neredeyse tüm kokucukları denedim ben. Vedat Bey'in en büyük hayranlarındanım. kendisinden iris kokucuğu beklediğimi de belirteyim bu arada :):)
paçuliden nefret ettiğimi öd ağacını bu kadar sevdiğimi açıkcası kokucuklardan öğrendim.black orchid'te o beni rahtsız eden şey paçuliyimiş meğerse :)
kokucukların bir çoğu günlük kullanıma uygun. henüz başarılı bir karışım yapabilmiş değilim ama eminim bir gün oda olacak :)

Re: kokucuk.com

maxtyrann
Gelecek ay Vedat Bey'in kitabıyla beraber bilmediğim pek çok notayı ayırd edebilmek için sample setlerinden de almayı düşünüyorum. Tek merakım kokuların kalitesi, mesela sedir ağacının nasıl koktuğunu bilmeyen (veya en azından hatırlayamayan, botanikle aram çok iyi sayılmaz :)) biri olarak kokucuk'taki sedir ağacı kokusunu ve buna benzer diğer kokuları ön referans alabilir miyim ? Deneyenlerin yorumları çok makbule geçer açıkçası.
12