fragrancex

Aizen
bu site üzerinden parfüm siparişi vermek istiyordum fakat kargo ücreti olarak 350 dolar yazıyor bu sitenin ücretsiz kargo yaptığı zamanlar mı oluyor biri beni aydınlata bilir mi :)

Re: fragrancex

CNYT
Aizen yazdı
bu site üzerinden parfüm siparişi vermek istiyordum fakat kargo ücreti olarak 350 dolar yazıyor bu sitenin ücretsiz kargo yaptığı zamanlar mı oluyor biri beni aydınlata bilir mi :)
Kargo ücreti 350 USD olmaz. Büyük ihtimalle 3.50 USD civarıdır. Şunu söyleyim; yurt dışından parfüm sipariş verirken büyük olasılıkla gümrük sorunu yaşama ihtimaliniz fazla. Eğer gümrüğe takılırsa, parfüm ve kozmetik ürünlerin ülkemize direk girişi yasak kapsamında olduğu için, parfümün elinize geçmesi oldukça zor olabilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: fragrancex

Aizen
CNYT yazdı
Aizen yazdı
[...]
keşke yanlış görmüş olsam :D bende şaşırdım 350 yi görünce acaba sitede bir hata mı var

Re: fragrancex

CNYT
Aizen yazdı
keşke yanlış görmüş olsam :D bende şaşırdım 350 yi görünce acaba sitede bir hata mı var
Hatayı bırakın; 86 USD olan bir parfüm genel beğeniye uygun olandır, performansları vasattır. Kargo dahil USD 436.38 verecekseniz, bence bu parayla çok daha kalıcı performansı yüksek parfüm ülkemizde rahatlıkla bulabilirsiniz. Beymen, Harvey gibi mağazalarda.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***