fragranceX.com

Re: fragranceX.com

imaginary
Az önce Balenciaga Pour Homme ve Caron 3rd Man siparişi verdim. Bakalım takılacak mı gümrüğe?

Daha önce 2 tanesi takılmamıştı.

Re: fragranceX.com

Yousuf27
yılbaşı zamanı ya takılacağını pek sanmıyorum kontroller daha azalmıştır hayırlı olsun bu arada

Re: fragranceX.com

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
18 Aralık'ta verdiğim siparişten ses seda yok henüz. 17 gün oldu. USPS sitesinde PRE SHIPMENT görünüyor. Halbuki taşıma halinde olsa IN TRANSIT yazıyor olmalıydı. Siteye de 2 tane mesaj yazdım. Cevap vermediler. Daha önce ertesi gün hemen cevap yazıyorlardı. İflas mı ettiler, dükkanı mı kapattılar diye düşünmeden edemiyorum. :) Sipariş vermeyi düşünen varsa benim kargonun gelmesini beklesin. Gelirse buraya yazarım, gelmezse site uçmuş demektir sanırım.

Re: fragranceX.com

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Kadir bey merhabalar tekrar, bu frgrancex sitesiyle iletişime geçtim de siz de diğer arkadaş da belirtmişsiniz,

şu fiyatı düşük gösterme konusunu sordum, ne münasebet öyle bişey yapamayız fiyat neyse  onu göstermek

zorundayız diye cvp yazmışlar, oysa ki şimdi unuttum hangi başlıktaydı  bi başka arkadaş da onlara bunu

sorduğunu ve ayıp  ettin tabi yaparız tarzında bi cvp aldığını söylemişti,  politika mı değiştirmişler anlamadım,

gerçi almayı düşündüğümü biliosunuz 90 $ lık bişey 100 deil ama yine de yüksek ve riskli bi meblağ geldi...

siz son zamanda yaptınız mı alışveriş? yine kutu üstünde düşük mü gösterdiler, diğer arkadaşlar da cvp

verebilirlerse sevinirim, çok teşekkürler

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
kutuların üzerinde yazılı olanda bir sorun yok. Değişiklik de yok o nedenle korkmanıza gerek yok. Onlar çekindikleri için öyle söylemişlerdir telefonda. Bu durumdan çekinmeyin bence. Kutusu kalanların neden kaldığı ile ilgili fikir sahibi değiliz ama ben denenebilir diye düşünüyorum.

Re: fragranceX.com

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By imaginary
Sonunda Balenciaga ve 3rd Man'e kavuştum. Kargo bugün geldi. Sanırım noel yoğunluğu ve Amerika'daki kar fırtınası gecikmeye sebep olmuş olabilir. Adamların da günahını aldık. :(

Re: fragranceX.com

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
hmm tamam o zaman, ter döküyoruz resmen buralardan sipariş verdiğimizde, gelcek mi gelmeyecek mi die papatya falı bakasım geliyo o derece sinir oluyorum:((( teşekkür ediyoruuuuuummm...

Re: fragranceX.com

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By imaginary
Gözünüz aydın Imaginary, ne güzel kavuşmuşsunuz paketinize, sanırım 2 parfüm aldınız değil mi? güle güle kullanın, ne kadarlık bi alışveriş oldu acaba? bilgilendirebilir misiniz? kutusu büyük müydü? teşekkürler

Re: fragranceX.com

firestarter
fragrancex

500 dolarlık ürün de alınsa aynı etikle gönderiyorlar.. 2 veya 3 parfümü geçmeyin ama..

Re: fragranceX.com

courtesy
paylaşımınız için teşekkürler firestarter...bakalım benim önümüzdeki günlerde vermeyi düşündüğüm siparişimin akıbeti ne olacak...

Re: fragranceX.com

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By courtesy
Teşekkürler hocam. Evet 2 tane parfüm vardı kargoda. Toplam 70 dolarlık parfüm vardı fakat düşük göstermişler. Kutu da büyük sayılmaz ayrıca. Memnun kaldım diyebilirim gecikme dışında.

Re: fragranceX.com

1
Cevap olarak bu gönderi By imaginary
selam.

alışveriş yapmak istiyorum buradan fakat hediye kodu bölümü var eğer ki indirim varsa boşuna fazla para vermek istemem. fiyat için ise benim mail mi atmam gerekir acaba ? kendileri mi ayarlıyor o fatura işini kutunun dışında gözükecek faturayı ?

Re: fragranceX.com

firestarter
selam 1
free69 koduyla kargo ücretini ödemiyorsun.. yalnız dolar kuru yüksek bu aralar hesabını iyi yapmak lazım..

Re: fragranceX.com

1
sağol firestarter
bu paket dışında olan faturanın alçak gösterilmesi için benim mesaj atmam gerekir mi ? yoksa fragrancex.com kendisi ayarlıyor mu o işlemi ?

Re: fragranceX.com

firestarter
rica ederim hiç bir şeye gerek yok kendileri ayarlıyor.. bak bu pakette yeni geldi 200 dolara yakın ama 28.92 dolar yazmışlar..

Re: fragranceX.com

1
teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için :)

Re: fragranceX.com

firestarter
rica ederim :)

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Gümrüğe takılma furyasına maalesef son iki paketim daha maruz kaldı. Arkadaşlar anlaşılan gümrük daha da sıkılaştı. Benim kesin tespitim şu ki tek seferde bir ürün sipariş verin ve 100 doları kesinlikle geçmesin. Bu site her gönderdiği ulaşan bir site değil kesinlikle. O nedenle yüksek meblağlı sipariş kesinlikle tavsiye edilmez. Ayrıca iki adet şişeyi de bir kutuya koydurmaya çalışmayın son siparişimde bu durumdan kaynaklı bir takılma söz konusu olduğunu düşünüyorum.

Aslında bu başlığa Kubilay Kağanın laneti diyecektim :). Çünkü iki seferdir hep içerisinde Kubilay kağan olan paket geri gidiyor veya takılıyor. Bu parfüm şu ana kadar bir kez elime ulaştı o da forumdan defolup giden herkesin yakinen bildiği bir sahtekara gönderilmişti. Anlaşılan ruhuna uygun olunca iki habis şey de birbirini çekiyor :-). Kokusu pm'nin tabiriyle 2 ay yıkanmamış adamın koltuk altı gibi olan bu parfümü sevdiğini de söylemişti yaa; demek varmış karakteriyle bir bütünlük bir uygunluk ;-).

Bu arada kendisinin sahtekarlığını ben de yaşayarak tescilledim. Elinde göndermesi gerekli meblağı defalarca kere erteledi ve en sonunda parfümün şişesini istediğimde de göndermemek için kırk takla attı. Artık net olarak Utku soytarısı için sahtekar ve dolandırıcı bir kimsedir ifadesini ben de bir tereddüt yaşamadan kullanabilmekteyim. İyi hafta sonları herkese.

Re: fragranceX.com

firestarter
doktorum civanım bir kurşun döktür sen en iyisi :)) biraz şansla alakalı zannedersem en son 2 ocakta almıştım 2 parça gelmişti ama denildiği gibi fragranceX.com mimlenmiş olabilir.. geçen eşim şu bloggerların koreden krem getirtme modasına kapılıp bunları istiyorum diye bir liste verdi, iyi tamam getirtelim dedim, ama bi daha böyle şeylere heveslenmesin gümrüğe takılsın diye adetleri 3-5 artırıp verdim şiparişi, toplasan 30 dolar tuttu ama hiç abartmıyorum 1,9 kg'lık ve 37 ekran tüplü tv ebatında bir kutuyla ulaştı elimize üstüne de yazmışlar içinde ne varsa azım açık kaldı!
yalnız fragranceX.com dan sipariş verirken iyi düşünmek lazım dolar da maşallah aldı başını gitti yurtdışından getirtmenin de bir casibesi kalmadı sanki.. seçimlerden sonra düzelir diye umut ediyorum..

Re: fragranceX.com

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Bu siteden yaptığım alışverişler bende de takıldı hep. 4 alışverişim oldu üçü takıldı adeta.
1234567 ... 16