fragranceX.com

Re: fragranceX.com

asdaa
Geçmiş olsun hocam

Re: fragranceX.com

maximus
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Peki arkadaslar bu sitede satılan tester ürünler
Nasıldır tavsiye eder misiniz ? Daha önce alan oldumu (tester) ?

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Ben bir adet aldım ve kesinlikle güvenilir. Serge Lutensin Arabie'sini kendim için aldım. Aslında tester asla almam ve kullanmam ama siteye güvenim top noktada olduğu için aldımve kesinlikle sorunsuz. Canavar gibi kalıcılık ve hissedilirlik ve ayrıca kesinlikle orjinalliğinde sorun yok. Hatta üzerinde tester ürün satılamaz etiketi bile yer almakta muhtemelen Serge Lutens firmasının üretim yerine ait. Sağlıcakla..

Re: fragranceX.com

Shams
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Geçmiş olsun. Para iade konusu nasıl oluyor peki? Alabiliyor muyuz paramızı? Ne zaman bir de alıyoruz alıyorsak.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: fragranceX.com

maximus
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Yanıt için teşekkür ederim, tester ve normal ürün arasında baya fark var çünkü.

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
neden böyle düşünüyorsunuz. Sizce nasıl bir fark var merak ettim doğrusu maximus.

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Cevap olarak bu gönderi By Shams
fatih para iadesi karışık, paypal ise alışveriş bir ölçüde daha güvenli ve duruma göre alınabiliyor. Ama elbette garantisi yok. Ben alabilmiştim ama yazışmalarım da oldu şirket ile..

Re: fragranceX.com

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By sertcocuq
geçmiş olsun ya çok üzüldük.   paket bulunduğun adresteki ptt ye mi geliyo. para iadesi felan ilerleyen dönemlerde ayrıntılı yazarsanız seviniriz.

Re: fragranceX.com

Shams
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Fatih
[...]

Afedersin Burak, genen benim kafa başka alemlerde

Re: fragranceX.com

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
gittim kutuyu elime bile aldım. ankara ptt pim de. gümrükçüler geldi içini açıp bakıcaz kozmetik yoksa alırsın varsa imha edilir dedi. açtırmıyorsan geri gönderebilirsin dediler. bende geri gönderttim. bi form doldurdum geri gitmesi için. İadeye gelince paket firmaya geri ulaşınca kargo parasını düşüp kalanı iade edeceklermiş. 38 dolar parfüm. 15 dolar kargo parasını düşersek 23 dolar iade alıcam. ama ne zaman gider paket belirsiz. birde sorunlu bir siteymiş sanırım. iade alamayanlarıda duydum.

Artık şu parfümleri Türkiyedede satsalarda mağdur olmasak.

Şu sözde özgür ülkeye bakınız. İstediğim parfümü alıp kullanamıyorum... Hakkımı helal etmiyorum buna sebep olanlara..

Re: fragranceX.com

sertcocuq
önce eve paketiniz gümrükte bekletiliyor gelip alınız diye yazı bırakmışlar. Sonrasında pttye gittim ben.

Re: fragranceX.com

goodpasture
genis genis anlattiniz teşekkürler. belki ben gibi yurtdisindan siparis vermis arkadaslara yardimci olur :D

Re: fragranceX.com

turnthepage
Cevap olarak bu gönderi By sertcocuq
sertcocuq yazdı
[...]

anladığım kadarıyla tek parfüm almışsınız ve o takılmış. garip ben de ankara'dayım fragrancex'ten benim bayadır alışverişim olmuyor ama yazdan önce baya alışveriş yapmıştım ve şu an alışveriş yapan arkadaşlarım var ve hiçbirisi takılmadı. demek ki kafalarına göre durdurup, geçiriyorlar.

geçmiş olsun ayrıca, paketi açmamakla iyi yapmışsınız imha edicez deyip cebe atardı uyanık gümrükcüler. her bok bitti insanların 30 dolarlık parfümüyle uğraşıyorlar.

Re: fragranceX.com

sertcocuq
parasında değilim ama istediğim bir parfümü alıp kullanamıyorum. Nasıl bir ülkedeyiz anlamadım. sevilden tekin acardan almak zorundamıyım.. Ayrıca her parfüm bulunmuyor orada.

Evet tek parfüm almıştım oda patladı.. Hayırlısı diyelim.

Re: fragranceX.com

crippax
korkmuştum ama ayın beşinde sipariş ettiğim dört koku bugün elime ulaştı... bu üçüncü siparişimdi... biraz ara vereceğim ama her sipariş adrenalin oluyor bekle bekle...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

aydin21
fragranceX.com web sitesinin ürün gönderisi için adres belirtme sayfasında arasında Türkiye yok. Türkiye 'ye gönderi yapılmıyor mu?

Re: fragranceX.com

aydin21
Pardon arkadaşlar karıştırmışım. Benim baktığım fragranceNet.com adresiymiş. düzeltmiş olayım.

Re: fragranceX.com

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Buradan 1 kere siparişim oldu,o da ulaştı bana.Ama tutar düşüktü. Başka bir siteden 176$lık sipariş geri gitti. Aslında amerika adresi veren şirketler var. Hem Türkiye'ye gönderim yapmayan sitelerden alışveriş yapılabiliyor hem de hizmetleri arasında kutuyu daha küçük bir kutuya yerleştirip gönderebiliyorlar. Bazıları farklı bir fatura hazırlayıp miktarını istediğiniz miktara ayarlıyorlarmış. Araştırıla bilinir aslında.
Parfümü kısıtlamaları saçma,al vergisini ver iznini.Sadece bir iki şirketin tekeline veriyorlar işi.
Life is beatiful

Re: fragranceX.com

felix
Yakın zamanda bu site'dende deneme amaçlı siparişim olacak.Bakalım gümrük sorunu yaşayacakmıyım:))))
123456 ... 16