fragranceX.com

Re: fragranceX.com

son aylarda aalışveriş yapan oldu mu arkadaşlar?
bir de VTA diye bir ek ödeme eklemişler. bunun ne olduğunu bilmiyorum ben? yardımcı olabilir misiniz

Re: fragranceX.com

HarryPiper
gümrük olabilir. hem bu ücret hem kargo hiçbir avantajlı yanı yok böyle devam ederse

Re: fragranceX.com

şerif23

Thank you for your email and for shopping with FragranceX.com. Orders shipping to the UK, France, Germany, Greece, Belgium, Sweden, Ireland, Italy, Austria, Czech, Denmark, Luxembourg, Poland, Spain, Hungary, Slovenia, Latvia,Brazil, Turkey, Malaysia, Israel and The Netherlands will have tax applied to the order at checkout. This applies for orders under 500$ USD. You will no longer need to pay any extra fees for duty/vat as we pay them forward for you. All orders arrive hassle and fee free.

VTA icin mail attim fragrancex e. Cevap yollamislar.

Bu artik gumrukten gecebilecegi anlamini tasimiyor mu?

Re: fragranceX.com

camorr
Strawberry halen gönderim yapmıyor. Bildiğim kadarıyla gümrük yasağı da kalkmadı

Re: fragranceX.com

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
Yazılanların kimini okumadım, bir ara okurum inşallah..

Bir süpriz haberim var ama kesin değil. Avrupa ile yani Avrupa birliği ile gümrük birliği antlaşması imzalaancakmış. 2018 veya 2019 sonlarında uygulamaya geçilebilirmiş. Bu yazıyı bu konu ile alakalı başka konulara da yazabilirim..

Bu antlaşma ile Avrupa Birliği dışı 3.ülkelerle de AB'nin antlaşmaları kabul edilmiş olacak..

Parfüm yasağı kargo gümrük yasağı olayları kalkabilir düşüncesindeyim.. Gerçi Almanya'ya da kimi parfüm siteleri kargo göndermiyor. Bakalım ne olacak, ben ümitliyim..

Bu arada arabada getirilebileceği konuşuluyor çok vergiler olmadan ama ona ince ayar çekilir gibime geliyor.. Millet ucuz arabaya binsin ya, bu konuda tekelleşmeye karşıyım.

Mesela Fiat Egea 'yı çok ucuz araba diye çıkardı hatta çok marjinal ucuz, çok abartılı ucuz imajı verildi reklamlarda. Behçet C oynamıştı reklamlarda fakat benim beklediğim gibi olmadı. Yani o fiyata çok yakın rakama zaten Opel Astra başlıyor , eee farkı ne kaldı ki? Opel başlangıç fiyatı astra da bir ara 59 bin küsür iken Fiat Egea'da 54 bin küsürlerde başlangıç sınıfları.. Tabiki Türk markalarını tutuyorum da yani bir zahmet, bir rica bizi kazıklamasınlar be, bu benim şahsi düşüncemdir..

Opel'in yani GM'un Chevrolet Cruze 'u, Türkiye ve Batı Avrupa'dan çekmesini de kınıyorum. Bence pahalı Opel'leri satılmayınca bu olayı yaptılar..

Kimi yerde tutmuyordu ama çok görüyorum trafikte. Bir Opel çalışanı tanıdığımız, arkadaşların tanıdıkları diyormuş ki, Millet Opel almaya geliyor, Chevrolet'lere bakıyor, alıp gidiyor..

Arka gece görüşlü park kamerası, ısıtmalı ayna, kararan aynalar, yağmur sensörü, otomatik hız sabitleyici, otomatik klima vesaire falan 50 bin civarına satılıyor diye hatırlıyorum, ha değineyim başlangıç değil Cruze'un son sınıfı hem de.... Geniş sayılabilecek bir araba üstelik sınıfında, segmentinde.. Tok görünümlülüğü ile meşhur olmuş maşallah.. Neyse bu konuya da değineyim dedim.. Saygılar..
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: fragranceX.com

guardiannnn
fiat egea almak yerine opel astra almamız lazım dimi baykal hocam? ben öyle anladım.
bi de behçet C değil de; behzat Ç idi sanki o adamın adı ?
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: fragranceX.com

ibrhm
Benim anladığım kadarıyla Chevrolet almamız gerek, hem daha ucuz hem daha donanımlı.

Re: fragranceX.com

matrai
İşte bütün sorunlar burdan çıkıyor. Parfümlerin reformüle edilmesi İfra kuralları kilian ve MFK nın el değiştirmesi hepsinin sorumlusu Chevroletin Türkiye ve Batı avrupadan satıştan çekilmiş olması. Sorunun ana kaynağına inmiş Baykalbul hoca :)

Şaka bir yana Baykal Hocam bayılıyorum senin yazılarına. Hep böyle ol içinden geleni yaz

Re: fragranceX.com

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
matrai yazdı
[...]

Sağol Matrai hocam, teşekkür ederim ..

guardiannnn yazdı
fiat egea almak yerine opel astra almamız lazım dimi baykal hocam? ben öyle anladım.
bi de behçet C değil de; behzat Ç idi sanki o adamın adı ?
ibrhm yazdı
Benim anladığım kadarıyla Chevrolet almamız gerek, hem daha ucuz hem daha donanımlı.
Neyi alırsanız alın hocam, ben bana göre bir tespit yaptım. Zevk meselesi saygım var..

C 'yide anlamışlardır Guardian hocam bence. Bazen ı yerine i basılıyor mesela, onun gibi düşün.. Çok olumsuz ise yazılarıma düşüncen, bence biraz olumluda düşün derim.
[...]

kızma hemen baykal hocam lütfen. yorumlarınızı sevdiğimden takılıyorum.
rahatsızsanız tabi ki daha dikkatli olurum.
[...]

Yo hocam devam devam :D, teşekkürler seviyorum seni de maşallah..
[...]

promesta

Re: fragranceX.com

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul

baykalbul yazdı
guardiannnn yazdı
kızma hemen baykal hocam lütfen. yorumlarınızı sevdiğimden takılıyorum.
rahatsızsanız tabi ki daha dikkatli olurum.
Yo hocam devam devam :D, teşekkürler seviyorum seni de maşallah..
Beni beni beni?

Re: fragranceX.com

baykalbul
uuuuu yazdı
baykalbul yazdı
guardiannnn yazdı
kızma hemen baykal hocam lütfen. yorumlarınızı sevdiğimden takılıyorum.
rahatsızsanız tabi ki daha dikkatli olurum.
Yo hocam devam devam :D, teşekkürler seviyorum seni de maşallah..
Beni beni beni?
Haha , tabiki sizi de seviyorum Umut hocam maşallah .. Naif bir beyefendisiniz, kişisiniz maşalalh, teşekkürler

promesta yazdı
boya ve şişe takıntısı olanlar aramasın
Fransız kaldım, anlayamadım
[...]

NeroBianco
Türk erkeği arabasını sever. Araba diye bir konu başlığı olmalı :)

Re: fragranceX.com

baykalbul
Bu arada gümrük vergisi 75 Euro'dan 30 Euro'ya düşürülmesi teklif edilmiş bakan tarafından ve geçecek galiba..

Yurtdışına satılan mallardan vergi alınıyormuş, haksız rekabet falan yüzünden... Avrupa 22,5 Euroya uyguluyormuş gelen mala deniyor..

Şu parfüm falan yasağı kalksın da ve umarım vergiler abartılmaz oran olarak. Cezalar, siğorta vesaire pahalı mesela maalesef, Herkes milletvekili maaşı almıyor veya 4000-5000 Tl'de almıyor..

Bu arada hükümet bence ptt kargoya bir çeki düzen vermeli. Yurtdışı kargoda kolaylık ve indirimler sağlanmalı. Mesela Zeytinyağı ihracat yapamıyor normal, çok büyük olmayan bir üretici, sıvı diye maalesef..

Diğer yabancı şirketlerin çok pahalıları gelmiş..

Mesela Netherland posta falan çok ucuz, daha örnekleri var.. Sanırım her şirkete Türkiye izin vermiyor ki vermeli bence, ihracat için..

Küçük şirket deyip geçmeyin, Avrupa'da çok önemli bir oranları var..

Neyse bu kadar yeter :)..
[...]

Frozenwings
Güya 150 euroya çıkartılacak vs deniyordu. Kesin bu amazon.de'nin açılması birilerinin tekerine çomak soktu ve sesler yükseldi.

Re: fragranceX.com

thisman
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Maalesef FragranceX'ten alışveriş yapmak artık mümkün görünmüyor.
Zira, 350 USD kargo ücreti çıkıyor ve FREE69 kodu da geçmiyor.

1 ... 13141516