fragranceX.com

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
dostum o ürünün eline ulaşmış olması lazım bana sorarsan, çünkü bu sürede teslim gerçekleştiriyorlar genelde.. Erkan beyin takip verdiği adresten aynı kod ile sorgulat. Amerika'dan çıkınca bir daha onlar takip etmiyorlar, yerel posta ofisi olan PTT'den takip etmen gerekiyor.

Bir de ödemesini ne ile yapmıştın, paypal mı kullandın yoksa başka bir yolla mı ödedin?

Re: fragranceX.com

crippax
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
erkanaydin dostum sağol ... bugün 14 te dağıtıma çıktığı yazıyor... yarın öbür gün gelir diye tahmin ediyorum ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

crippax
ürünler nihayet bugün sağ salim elime geçti ... erkanaydin ve dr_olfactorius a yardım desteklerinden ötürü teşekkür ederim  ...  deneyip yorumlarım artık ... bu arada kutuda ürü açıklamasında '' beauty pruducts''  , fiyat tada 29 dolar olarak gösterilmiş, bilginize  ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

erkanaydin
Hayırlı olsun crippax, güle güle fıslat. Bin dolarlık mal da alsan o rakam değişmez dostum

Re: fragranceX.com

bahadirkzlky
Cevap olarak bu gönderi By crippax
Gecmis olsun oncelikle :) bi gaza gelip alsam mi bende bende gerci sans yok kesin takilir.

Bvlgari man 3.4oz siparis etsem mi?

İki tane ayni urunden var birinde (tester) yaziyor 7 dolar daha ucuz neden acaba

Re: fragranceX.com

crippax
ilk siparişim sorunsuzdu ... ikincisinde ise adresimi eksik yazıp göndermişler ne yazıkki ... posta dağıtım geri gönderime yollamış ... bugün merkeze gidip dilekçe verdim eğer  hala geri gönderilmemişse yazdığım açk adrese gönderilsin diye...  kargo nosundan takip edin dediler göndermemişlerse alabileceğim ama gittiyse yapacak bişey yok ... kargo numaramla yokluyorum ... az önce sitenin destek birimlerine mail attım adresi eksik yazıp gönderdiniz diye bakalım ne diyecekler...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By crippax
In order to provide you with the lowest cost shipping to your country your order was shipped by air, but without a tracking number.

We appreciate your patience as your package leaves the USA by air, clears customs in your country, and is delivered to your address.

Thank you for your patience as we have no way to track your package once it leaves our warehouse.

bana gelen mailin bir parçası. usps den sorguladığımda not found diyor. track numarası var ama sorgulamada bulunamadı diyor. Siparişler dün gönderilmiş size normalmi takip numarasıyla takip edememem. Ayrıca takip numarası LN8... şeklinde bir numara.

Re: fragranceX.com

byefendy
normal bir durum aynısı ile ben de karşılaştım 1-2 gün içinde düzeliyor merak etmeyin

Re: fragranceX.com

crippax
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By crippax
yazdığım dilekçe işleme kondu ve kolim geri geldi.. posta dağıtımdan gittim kendim aldım ... adresi hakikaten eksik yazmışlar...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

different pulses
bu fragrancex sitesinden bir alışverişim olacak..O zaman tecrübeli arkadaşlara ihtiyacım olacak..hele şu amouage gold man i bir alayım bakalım..

Re: fragranceX.com

crippax
tek ürünmü alacaksın ?
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

-.égalité
bu siteden tek ürün almak isteyip de 70$ sıkıntısına takılan arkadaşlarla, ortak alabiliriz.
Eski nick: Liberté

Re: fragranceX.com

pikcell
70$ sikintisina ortak olunca degisen ne oluyor gumruk riskimi azalmis oluyor anlayamadim tam olarak

Re: fragranceX.com

crippax
Cevap olarak bu gönderi By -.égalité
olabilir , haberdar olalım alımlarımızdan ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

crippax
69 doların üstüne kargo bedava ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

-.égalité
70$ sıkıntısı dediğim, bu kargo işiydi
Eski nick: Liberté

Re: fragranceX.com

pikcell
Simdi anladim :)
Liberté yazdı
70$ sıkıntısı dediğim, bu kargo işiydi

Re: fragranceX.com

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By crippax
crippax yazdı
tek ürünmü alacaksın ?
69 dolar uzeri Turkiye de bulunmayan bir parfum almayi planliyorum..Ama once amouage gold man alacagim .sonrasinda yurt disi...

Re: fragranceX.com

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Benim gönderi gümrüğe takıldı maalesef. PTT ye gittim gümrükçüler geldi. Bazı siparişlerin geçtiğini duydum benimkini de verin dedim :D Onlar gözden kaçmıştır dediler. Her türlü kozmetik ürünü yasakmış. Geri gönderdiler. Gitti güzelim Caron lanarchiste..

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
nasıl yaa, gerçekten mi , Çok üzüldüm doğrusu. Kötü bir deneyim olmuş. Geçmiş olsun
12345 ... 16