fragranceX.com

dr_olfactorius
Bu konu güncellendi de .
Merhaba arkadaşlar

Ben de şu ana kadar aldığım neredeyse tüm parfumlerimi bu siteden getirttim. Şunu söyleyebilirim ki geliş süresi dışında önemli sayılabilecek bir sorunla karşılaşmadım. Ankara'da yaşıyorum total 3 kez sipariş verdim geliş süreleri ise 14 gün ile 30 gün arası değişti. Şunu diyebilirim ki site kesinlikle ürününüzü gönderiyor. Bir de takip numarası veriyor ama takip numarası pek işe yaramıyor. Sizin ara ara PTT'yi yoklamanız gerekiyor kargonun gelip gelmediğini öğrenmek için. PTT'ye gelen kargodan haberdar olmazsanız PTT bir hafta elinde tutup geri gönderiyor bu arada, bunu da belirteyim.

İyi alışverişler, Kadir.

Re: fragranceX.com

Awésomé
3 arkadaşla ayrı ayrı sipariş verdik 3'ü de takıldı gümrüğe. 1 hafta falan oluyor. Hiç aramadan etmeden geri yollamışlar. Galiba çok sipariş veren oldu yine ve gözleri açıldı gümrüktekilerin.

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Arkadaşım bence soruna gümrük yasasına göre aşılmaması gereken 75 Euro sınırı neden olmuş olabilir. Ben asla bu fiyatın üstüne siperiş vermedim. En önemli sorun bu bence. Buna dikkat edin tahminimce sorun yaşamazsınız.

Re: fragranceX.com

Awésomé
O bir neden olamaz çünkü fragrancex kutunun üzerine fiyatları çok düşük göstererek yazıyor. 500 dolarlık şey de alsanız 30 dolar falan yazdıkları için fiyat yönünden sıkıntı olmaz. Zaten 75 euroyu geçmemişti. Kaldı ki fiyattan bağımsız olarka herhangi bir kozmetik ürünü almak yasak değil mi? Yani 1 euro bile olsa yasak diye biliyorum. Yasaktan sonra kimse almamaya başladı ama bu aralar millet yine yüklenince tekrardan işleri sıkılaştırdılar diye düşündüm ben.

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Evet sevgili dostum Dexter,

gerçekten de dikkat etmemiştim bu duruma ve kutuların hepsine baktım aynen söylediğin gibi. Fiyatları 30 dolar civarı listelemişler. Bu bilgi benim için çok işe yarar bir bilgi oldu. Teşekkür ederim. Ben hep liste fiyatı neyse o yazılıyor diye düşünmüştüm. Öyleyse probleminiz biraz daha anlaşılması ve bu noktadan çözülmesi zor bir problem. Ama başkalarına faydalı olması için açtığım bu sayfa senin aydınlatıcı bilgin sayesinde gene en çok benim işime yaradı galiba. Bazı sipariş etmeye çekindiğim parfümleri yeni dönemde rahatça sipariş edebileceğim öyleyse. Öyleyse şu siteyi bir taramaya koyulayım ben, sevgilerimle

Re: fragranceX.com

Shams
Bu konu güncellendi de .
Gümrüğe takılınca ne oluyor. Gümlüyor muyuz?:D

araştırdım biraz. yasak olduğu için alamıyormuşuz. Hiç riske girilecek iş değil.

bir de men's cologne dediği parfüm değil mi?
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: fragranceX.com

blueskies
Shams yazdı
Gümrüğe takılınca ne oluyor. Gümlüyor muyuz?:D

araştırdım biraz. yasak olduğu için alamıyormuşuz. Hiç riske girilecek iş değil.

bir de men's cologne dediği parfüm değil mi?

Gümrüğe takılınca sizi kargo işleme merkezine çağrıyorlar ve orda bir takım kağıtlar imzalatıp ürünü geri gönderip paranızın iadesini talep edebiliyorsunuz. Ancak kozmetiği kesinlikle geçirmiyorlar diye biliyorum.

Re: fragranceX.com

turnthepage
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
fragrancex ürün fiyatlarını kutu üzerinde belirtmiyor diye hatırlıyorum, sadece 19 ya da 29 dolar posta masrafı yazıyor kutu üzerinde. kutu içerisindeki belgelerde de ürünlerin fiyatı olmuyor. sadece kutu üzerinde "beauty products" yazıyor ve kaç parça parfüm varsa o yazıyor.

benim 3 siparişim de sorunsuz geldi, 3 siparişte toplam 8 parfüm, 15'e yakın sample vardı ve hiçbir sorun yaşamadım. hatta son 2 siparişim 8 günde geldi. 6 günü ptt'de geçti neredeyse, adamlar 1 günde new york'tan istanbul'a kargo yolluyor yani.

gümrükte takılan bir parfüm seti oldu arkadaşımın. o da geri gitti, parasını geri alacak herhalde, daha yeni olduğu için süreç tamamlanmadı. parfüm setinin takılması galiba kutu boyutuyla alakalı, fazla abartmamakta fayda var yani. ufak koliler (maksimum 3 parfüm) geçiyor ama set işin içine girdi mi gümrüğün dikkatini çekiyor olabilir.

Re: fragranceX.com

Shams
kargolar takipsiz olduğu için gümrük memurlarının iç etme ihtimali de var anladığım kadarıyla. Neresinden tutarsam elimde kalıyor. Şimdi kozmetik yasak bunu biliyoruz. Gümrüğe takılsa gidip adamlara içinde parfüm var dersek ne olacak peki? gizlememiz mi gerekiyor. Bir ton soru işareti. Şeytan diyor denemek için ver bir sipariş :D..

En korktuğum da 20 dolara bir şey alırız, 300-500 dolar masraf bir şeyler isterler. Hiç anlamıyorum bu işlerden vallahi.
[...]

parfüm, kozmetik yasak. gümrükte takılırsa zaten alma şansın yok. gidersin orda huzurunda ürünü açarlar ve parfüm olduğu görüldüğü için ürünü iade ya da imha ederler. eğer gümrükte takılmazsa zaten gelir diye düşünüyorum ama ihtimal çok zayıf. kozmetik yasak yani, para miktarıyla vs.ilgisi yok bildiğim kadarıyla.

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
Arkadaşlar gerçekten bu siteyi çok taktir ettim. Daha dün bir sipariş denemesi yaparken internetimin azizliğine uğrayıp siparişi onaylamış oldum. Anında telefon ettim ve para paypal hesabımdan çekilmesine rağmen adamlar siparişimi hiçbir zorluk çıkarmadan iptal edip paypal'a para iadesini gerçekleştirdiler. Ayrıca müşteri hizmetleri inanılmaz hızlı cevap verdi. Bizim bankalardan bıkmış usanmış insanımızın dibi düşer, 15 saniyede müşteri temsilcisine bağlayıverdi ne diyeceğimide toparlayamadım başta :D neyse sonra order number xxxxx and I want to cancel my order diyebildim :).

Ben kim ne derse desin bu siteyi öneririm. Adrese teslim aldım tüm ürünlerimi şu zamana kadar. Tek mesele 10 günden sonra haftada bir PTT'ye uğrayıp sormak. İş bizim PTT'nin iş güzarlığında. Gelip evde bulamıyorlar garip bir yere de not bırakıyorlar. Sonra bir haftada alınmaz ise geri yolluyorlar. Sizin işi bizim saçma sapan işleyen PTT'ye bırakmadan elden takip etmeniz gerek. Yoksa ürünler kesinlikle geliyor ve hiçbir problemi de olmuyor ürünlerin.

Güzel kokulu günler diliyorum efendim.

Re: fragranceX.com

crippax
ben riske girdim 72 dolarlık  parfüm siparişi verdim az önce ... haydi hayırlısı ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

erkanaydin
Hangi parfümü sipariş ettin hocam

Re: fragranceX.com

crippax
Caron  3 by Caron                                    125 ml 36dolar

Giorgio by Giorgio Beverly Hills  for Men       50 ml   18 dolar

Wings by Giorgio Beverly Hills   for  Men      100 ml 18 dolar
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

erkanaydin
Paket biraz büyük olacak. Umarım dikkat çekip te gümrüğe takılmaz. Gelişmeleri paylaşırsanız alışveriş yapacak arkadaşlara da referans olur

Re: fragranceX.com

crippax
tabii paylaşırım ... bu siteden ilk olacak daha önce ebaydan getirtmiştim ama baya oldu tabi... 10-20 gün arası elime geçer diye düşünüyorum ...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

dr_olfactorius
dostum önemli olan kısım bundan sonrası için PTT'yi iyi takip etmek. Evde bulamayıp not koyuyorlar bir köşeye sonra göremezsen, kaybolursa, mahallenin bebeleri uyuzluk olsun diye yolar atarsa çü.. tuttun . eğer bu kısmında bir sorun yaşamazsan eline ulaşır diye tahmin ediyorum.

Tabi bu arada ben de bir miktar Erkan kardeşime katılıyorum belki daha küçük kutu oluşturacak bir sipariş daha az dikkat çekebilirmiş. Ama çok da korkma bu haliyle de geçebilir bence

Re: fragranceX.com

crippax
haklısın evde pusuya yatıp bekleyeceğiz...
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

crippax
ürünleri 18 inde göndermişler bugün 15. gün , usps ten verilen takip numarasına baktığımda in-transit olarak görünüyor...  bu durumda türkiye ye henüz gelmemiş oluyor değil mi ?
coactus volai ...

Re: fragranceX.com

erkanaydin
Aynı takip nosu ile burdan sorgulat, yurt içindeki hareketlerini takip edebilirsin dostum http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta_yeniweb.php