fashionparfumeri gittigidiyor

erencan
fashionparfumeri gittigidiyor üzerinden satış yapıyor parfüm ve 10 ml decantlar , hiç tanışmışlığım yok sadece 4-5 kez alışveriş yaptım bond amber , gucci guilty , ysl la nuit ,dolce gabana pour homme hepsini de kullanmışlığım var hepsi orijinal ve çok hızlı kargo yapıyorlar .
 parfüm tutkusu olan arkadaşlar korkusuzca alışveriş yapabilirler çok da ilgiler özellikle bond amberde çok tereddütte idim malum daha önce  yaşadığım sorunu sitedeki arkadaşlar bilirler ama bunların ki on numara idi decantlar 10 ml ve fiyatlar diğer decant sitelerinden uygun, yeliz hanım hemen dönüş yapıyor

Re: fashionparfumeri gittigidiyor

Coşkun Arslan
Sakın diyorum. Kendime hediye Chanel Blue alayım dedim halt ettim. Sordum orijinal mi kapağı mıknatıslı mı falan diye hepsi mıknatıslı kapaklıdır dediler. Evet gelen ürün mıknatıs kapaklı iyi bir taklit. Çünkü mıknatıslı kapağı bıraktığınızda Chanel Blue'nin C leri sağa sola kaçıyor aynı orijinali gibi yapmışlar. Amma velâkin Ürünün kutusunda şişedeki "batch kodu" yoktu ve atomizerinin altındaki beyaz plastik orijinalden farklıydı. Kutunun altında batch kodu yok diyorum bazılarında yok normaldir dediler.Kutunun resmini  ekliyorum. Kokuyu konuşmaya bile gerek duymuyorum 15 dk sonra finish. Sakın buradan alışveriş yapmayın orijinal ürün fiyatına boyalı su ve kaliteli bir şişe satıyorlar.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.