erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
İyi günler saygıdeğer arkadaşlar. Ben 18 yaşında okul-staj yapan bir öğrenci kardeşinizim. Bugün maaş günümdü ve heyecanla paramı çektikten sonra parfümcüye gittim ve bütçemi söyleyip bana güzel bir parfüm vermesini söyledim bir kaç koku kokladıktan sonra sıra "Burberry the beat"e gelince koku benim öyle güzel başımı döndürdü ki bayan parfümü olduğunu anlıyamadan satıcıda söylemeden aldım. olay 1 saat öncesinde gerçekleşti verdiğim parayla internetteki fiyatına bakıp parfümü arama çubuğuna yazdığım anda jeton düştü. Hemen tüketici haklarımı araştırmaya başladım "ayıplı ürün" olarak sayılabilir mi? bu sorunumda ki siz saygı değer beyfendilerin görüşünü almak için bu konuyu açmaya karar verdim. Buraya mesaj bırakan ve bana yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürlerimi sunarım. Sağlıcakla kalın.

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

camorr
burjuva58 yazdı
[...]
Öncelikle hoşgeldiniz. Kokuyu beğendiniz mi? Bence üzerindeki etiketten daha önemli olan o.

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
Mesajın için teşekkürler. Kokuyu beğendim fakat çalıştığım şirketteki sosyetik bayanlardan ve bu parfümü onların bildiğine eminim bana bayan parfümü sıkıyorsun diyip gülmeleri benim açımdan hiç hoş olmaz.

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

matrai
Hocam Burbery Beat in hem erkek hem kadın parfümü var eminmisiniz sizdekinin bayan parfümü olduğuna?

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
Sizin mesajınızı altını yapıyım diye e-mail gönerdim harika bir forum kullanıcısıyım. Ona baktım o biraz mavimsi erkeksi olan bu pembe zaten kokusu bir erkeği o kadar etkiliyorki inanamadım bile. Yarın kendileriyle konuşup durumunu anlatıcam işin ironisi erkek parfümlerine bakmama rağmen satıcının bu parfümü önermesi...

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

matrai
Bence değişimde sıkıntı çıkarmayacaklarıdr sonuçta hatalarını kendileride kabul edeceklerdir. Siz yarın aldığınız yere gidiniz en iyisi ve durumu güzelce açıklayın

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
jelatinini yırttım ve 2 fıs sıktım nasıl bir hitabet kullanabilirim ya değişmem derse ne yapmam gerekiyor

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By burjuva58
burjuva58 yazdı
Mesajın için teşekkürler. Kokuyu beğendim fakat çalıştığım şirketteki sosyetik bayanlardan ve bu parfümü onların bildiğine eminim bana bayan parfümü sıkıyorsun diyip gülmeleri benim açımdan hiç hoş olmaz.
Hocam burada çoğumuz unisex ya da feminene dönük kokular sıkıyor..Kimseye de böyle bir tepki geldiğini hatırlamıyorum.Hatta kadınlar bu feminene dönük kokuları daha çok sevip daha övgüde bulunuyorlar. Ben olsam değiştirmezdim bu kadar başımı döndürmüşse bir koku..

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
madem öyle dediniz 1 gün şirkette deniyeceğim kokuyu nasıl tepkiler alıcam.

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

Makedon
..

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By burjuva58

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Güzel kardeşim öncelikle geçmiş olsun ve tebrikler  Koku bu kadar etkilediyse hatta dediğiniz gibi başınızı döndürdüyse cinsiyet kavramına takılmayın. Cok şanslısınız şöyle ki; buradaki birçok parfümdaşım da bana katılacaktır, ilk koklayışta aşk dediğimiz olayın yıllardır peşindeyiz ve sayıları binleri bulan deneme ve kullanımlarda benim bu olguya teslim olma sayım ''2''.
  Ben olsam iade etmezdim.
Aynen yüzlerce koku denemiştir buradaki çoğu kişi..Benim de sayım '3' ..

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

burjuva58
Madem öyle diyorsunuz 1 hafta okul-işte deniyeyim ne tepkiler alıcam cevaplarınız için herkese teşekkürler.

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

Makedon

Re: erkek olarak satıcı bana bayan parfümü sattı yardım!

NeroBianco
Herkes yorum yapmış ben eksik kalmıyım.

Bence
1- parfümü değiştir
2- nickname ini değiştir.
3- adresini ver terre hermes dekantı yollıyım