Şerif beyin babasının vefatı

Eminth
Admin
Arkadaşlar, adminimiz şerif beyin babası vefat etmiş. Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin..

Re: Şerif beyin babasının vefatı

byefendy
Allah rahmet eylesin. Şerif Bey in başı sağolsun.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

allure
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Allah rahmet eylesin. çok üzüldüm, başınız sağolsun Serif Bey.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Lagerfeld
Ah...

Şerif hocam Allah geride kalanlara ömür versin. O yattıkça size, evlatlarınıza, ailenize ömür olsun. Başınız sağolsun.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

şerif23
Lagerfeld yazdı
Ah...

Şerif hocam Allah geride kalanlara ömür versin. O yattıkça size, evlatlarınıza, ailenize ömür olsun. Başınız sağolsun.
allah rahmet etsin . şerif bey ve geride kalan tüm yakınlarına sabır diliyorum. başınız sağolsun

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Şerif Bey başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Size ve ailenize sabırlar diliyorum.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Allah rahmet eylesin..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Şerif beyin babasının vefatı

esclapez
Allah rahmet eylesin.Basiniz sagolsun Serif bey.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Basiniz sagolsun sabirlar diliyorum.
Private Label - Ursa

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Libra
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Şerif bey başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin...

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Babanız huzur içinde uyusun Şerif Bey.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Umut Kurtoğlu
Başınız sağolsun Şerif adminim..Kalanlara sabır..

Re: Şerif beyin babasının vefatı

RİYAFES
Başınız sağolsun Şerif üstad.Allah kalanlara sabır versin

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Re: Şerif beyin babasının vefatı

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Allah rahmet eylesin...

Re: Şerif beyin babasının vefatı

mryankee06
Başınız sağolsun Şerif bey. Allah babanızın mekanını cennet etsin, kalanlara da sabırlar versin.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Şerif bey başınız sağolsun      Allah rahmet eylesin  mekanı cennet olsun

Re: Şerif beyin babasının vefatı

erdem
Şerif bey Allah sizlere sabırlar versin.Babanızın mekanı cennet olsun inşallah.

Re: Şerif beyin babasının vefatı

BÜLENT UZEL
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
İnna lillah ve inna ileyhi raciun ...Allahü Teâlâ rahmet eylesin ...başınız sağolsun Şerif bey...
....Başın sağolsun dostum,,,

Re: Şerif beyin babasının vefatı

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By Eminth