guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
çogzel görünüyorlar şebnem hanım..
güzel günlerde kullanın hepsini
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
Şebnem hanım merhabalar.. Resim eklerken medium size big size olarak seçenekler mevcut..Bu şekilde özgün boyutuyla yüklediğinizde çok büyük oluyor görseller. Ayrıca naçizane tavsiye tüm görselleri ilk mesajınıza eklemeniz..Her görsel için ayrı sayfa yaptığınızda,  gün geçtikçe yeni şeyler eklediğinizde dağınık olarak bulunacak sayfanızda, hepsini bir arada göremeyeceğiz..

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

dewnew
Bu konu güncellendi de .
[...]

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
Şebnem Hanım güzel günlerde kullanmanızı diliyorum parfümlerinizi :-) Zevkinize göre, seçici bir şekilde, fazlalıklara yer vermeden oluşturduğunuz belli koleksiyonunuzu. Mutlulukla büyütmenizi dilerim :-)

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

dewnew
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By dewnew

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

LesPaul59
[...]

Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
dewnew yazdı
Arkadaslar, ben kendi kendime editlemeyle ugrasirken siz gormus ve mesaj yazmissiniz, tesekkur ediyorum, ancak duzenleyebildim..
Harika oldular şimdi..Çok teşekkürler. Ağız tadıyla incelemek lazım şimdi bu harika koleksiyonu:) Çayımı da aldım..

Re: dewnew / Şebnem'in Koleksiyonu

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
"Şebnem'in Koleksiyonu"nu keyifle izledim. Sevgiyle oluşturulmuş ve özenle seçilmiş  bir koleksiyon olduğu belli.  Sağlık ve mutlulukla kullanmanızı dilerim.  Paylaştığınız için teşekkürler.