arşive

kupo
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Bentley Infinite

radmurat
Merhaba Hocam, Lalique Encre Noire Sport EDT 100ML den 50 ml var(splitten 50 ml aldım ama kullanmadım), düşünür müsünüz?

Re: Bentley Infinite

radmurat
Şişeli ve  kutulu olarak mevcuttur.

Re: Bentley Infinite

kupo
Cevap olarak bu gönderi By radmurat
radmurat yazdı
Merhaba Hocam, Lalique Encre Noire Sport EDT 100ML den 50 ml var(splitten 50 ml aldım ama kullanmadım), düşünür müsünüz?
Merhaba Hocam,Yaz mevsimi bitiyor elimdede yeterince yazlık kokular mevcut encre noire olsaydı olurdu ama sport kış aylarında biraz hafif kalır gibi teklifiniz için teşekkür ederim yinede kararım değişirse size mail atarım.
[...]

Tabii ki hocam, esenlikle kalın.

Re: Bentley Infinite

kupo
Takaslanmıştır arşive lütfen.