arşiv ,

MeaCulpa
Bu konu güncellendi de .
Aranılan başlıkta yeni düzende silindiği için arşiv

Kutulu arıyorum 100 ML parfümler için 50 ml altı düşünüyorum, 50 ML parfümler için 20 ila 15 arası. Teşekkür

Eight&Bob
Pryn parfum b.o.b
Dior eau sauvage edp
Memo italian leather
Memo african leather
Tiziana terenzi casanova
Nassomato black afgano
Bond no 9 amber
Xerjoff 1888
Tom ford tuscan leather
Tom ford noir de noir
Creed aventus
Amouage Jubilation XXV
Creed Green Irısh Tweed
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Listeye yeniler eklendi , alınanlar çıkarıldı
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Liste güncel
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By MeaCulpa
Liste güncel 13/06/2016
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

anigemini
Mail

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Cevaplandı hocam
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Liste güncel 18/08/2016 en az 20 ML kutulu teşekkürler
Je deviens folle

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

alperdutkin
Casamorati 1888 sadece şişe olarak bile alınır.)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Şişeli ve kutulu aradığım parfümler (Liste güncel )

MeaCulpa
Arada bu özel kokulara tolerans gösterilebilir prensipleri bir kenara bırakıp
alperdutkin yazdı

Arşive alınabilir
Je deviens folle