Umut Kurtoğlu
http://www.milliyet.com.tr/sahilde-buldular-degeri-200-bin-tl--gundem-2226475/

Ne şans var millette:)

Re: Şanslı Çift

matrai
Biz olsak dışkısı denk gelir

Re: Şanslı Çift

Snakker
Ben de birkaç dakikadır foruma haberi nasıl ekleyebilirim diye uğraşıyordum :-)
Sahile gidip biraz dolaşayım, belki ben de bulurum :-)

Re: Şanslı Çift

Optuna
Geçenlerde yine ingiltereydi sanirim sarisin bir cocuk bulmustu, epey haber yapilmisti o da. Haberi okudugum zamanlar her sahile indigimde goz atiyordum saga sola hatirliyorum da:)
Private Label - Ursa

Re: Şanslı Çift

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Biz olsak dışkısı denk gelir
Hhahahahah..

Re: Şanslı Çift

BatuhanKLC

Re: Şanslı Çift

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Biz olsak dışkısı denk gelir
oda paradır belki?
Life is beatiful

Re: Şanslı Çift

trustalt
Bildigin Amber..:)
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Şanslı Çift

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Biz olsak dışkısı denk gelir

Re: Şanslı Çift

LesPaul59
MD

Re: Şanslı Çift

MD
Bu amberden ziyade sanırım ambergris

Amber /ambergris / ambroxan ayrımı ile ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum ilerleyen zamanlarda ...

Re: Şanslı Çift

Umut Kurtoğlu
Evet hocam. Sanırım Matrai Üstad yazmıştı yalnız öyle bir konuyu.

Re: Şanslı Çift

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By MD
MD yazdı
Bu amberden ziyade sanırım ambergris

Amber /ambergris / ambroxan ayrımı ile ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum ilerleyen zamanlarda ...
Ben aslında yorumumu Vedat Ozanın radyo programlarından öğrenerek yapmıştım..
http://www.hurriyet.com.tr/amber-balina-kusmugundan-misk-geyik-testisinden-elde-edilir-11612957

Yukdarda da referans olarak okuyabilirsiniz. "ambergris" içinde wikipedia'da benzer yorumların oldugunu gordum..Belkı Ambergrısın türkçe olarak karşılığını amber olarak kullanıyor olabiliriz.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”