anime izleyen varmı?

ihtiras1519
merak ettim anime izleyen varmı acaba
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: anime izleyen varmı?

jatne
fazla seyretmem ama 3  tane seyretmişliğim var
Death Note
Afro Samurai
Blade

Re: anime izleyen varmı?

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Bir dönem izledim ama daha çok kısa süren animeleri tercih ettim hep. Malum, yüzlerce bölüm olanlar var onlara vakit darlığından hiç girmedim.

İzleyip beğendim anime serileri:

Steins Gate
Boku dake ga Inai Machi
Shingeki no Kyojin
Mushishi
Death Note
Berserk
One Punch Man

Uzun metrajlı Film - Animeler(Vakit bulunca daha izleyecem):

Hotaru no Haka
Sen to Chihiro no Kamikakushi

Re: anime izleyen varmı?

fyodor
'one piece' beğenmiştim. bölümler kısa ama seri çok çok uzun. karakterler çok detaylı. ciddi ciddi vakit ayırmak gerekiyor. 1 sezon izleyip bırakmıştım.
uzun metraj olarak 'ninja scroll' baya baya güzeldir. anime severlere tavsiye ederim. hatta yıllardır efsane gibi dolaşır. devamı yapılacak falan diye ama gelmez.
'tokyo godfathers' ı ise sadece animeseverlere değil tüm sinemaseverlere tavsiye ederim.

Re: anime izleyen varmı?

Makedon

Re: anime izleyen varmı?

camorr
Manga okumayı da ihmal etmeyelim.

Re: anime izleyen varmı?

fyodor
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Olmaz mı : Bleach hem manga hem anime eş zamanlı gidiyordu. Animeyi bitirdiler, manga devam etti ve geçen ay o da final yaptı. Simdi anime kaldığı yerden devam etsin diye bekliyoruz milyoncek.

  Naruto bitti oğlunun maceraları Boruto başladı ki; onu takip etmiyorum.
  Afro Samurai hoş bir denemeydi.
  Death Note efsanevi bir seri idi.
  One Piece çok çocuksu kaldı.
  Helsing ve Full Metal Alchemy ile vakit öldürüldü.
  Ushio to Tora ile dostluk nedir ve bir şeytandan nasıl dost olur öğrenildi.
hocam olayın damarlarına kadar inmişsin. bravo

Re: anime izleyen varmı?

Makedon

Re: anime izleyen varmı?

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
[...]

Güzel tavsiyeler. Cowboy Bebop ve FLCL gibi işlerin de elden geçirilmesinde fayda var.