abdul samad al qurashi siplti

1 mesaj Seçenekler

abdul samad al qurashi siplti

fsater
Bu konu güncellendi de .
Herkese merhabalar.Uzun zamandır almak istediğim  abdul samad al qurashi black incense'nin siplitini yapmak istiyorum koku fragranticada gözükmüyor ancak basenotesta ve çeşitli yabancı forumlarda yorumları var.Kokuyu özetlemek gerekirse.Klasik bir öd ve gül karışımı.çok doğal ve hoş bir koku. dior oud ispahan'a benzettim ama bond amber ve dior ambre nuitede benziyor.Kalıcılık ve fark edilirlik markanın diğer parfümleri gibi aşırı zalım değil ama silikte değil herşey yerli yerinde.Avrupalı rakipleri gibi üstünkörü bir öd parfümü değil.

Siplitini yapmak istediğim ikinci parfümse abdul samad al qurashi white incense, bu parfüm ise bergamot ve narenciyeli meyveli ve çiçeksi bir parfüm.Çiçeksi yönü  Amouage  Reflection'a benziyor narenciye kısmı ise hermesin un jardin serisindeki kokulara benziyor.Türkiyede erkek parfümü olarak satılıyor ancak bazı yabancı sitelerde kadın parfümü olarak gözüküyor.bence comme des garcons 2 gibi cinsiyetsiz bir parfüm.Hem cinsiyetsiz hemde mevsimsiz bir parfüm.Kokmayan yazlık parfümlere iyi bir alternatif olur diye düşünüyorum çünkü bu parfüm kokan bir yazlık olmaya aday

Uzun zamandır siplit ve bölüştürme yapmadığım için elimde 15 ml'lik şişeler mevcut. 4-5 tanede 8 ml'lik şişe mevcut.Parfümler Ankara Kentpark Mağzasından alınacak kargo hariç şişe masraflarıyla beraber 15 ml 60 tl, 8 ml 36 tl. 30-50 ml arası orjinal şişeleri kendimde kalıcak.Bir el atarsanız sevinirim 19 kasımda indirim bitecekmiş.Geçen yıl dolar düşükken bile fiyatları bundan pahalıydı.Yurt dışından bile ucuz şu an.