Zino Davidoff

crippax

Split olarak yada şişeli bir çok parfüm denedim ama davidoff un tek bildiğim kokusu cool water... İnternette 80-90 tl lik fiyatı görünce kör alış için riskli görünsede fiyat ı baz alınınca çok üzülmem heralde...  Genede kullanıcı yorumlarını merak ediyorum...

  Zino davidoff nasıldır???
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Fiyatina gore iyi, kaliteli koku ama biraz yas isteyebilir ve herkese gitmeyebilir. Paculi falan baskindi sanki. Koku karakterini bayadir sıkmadigim icin yorumlamayim. Fakat kor alisa uygun olmayabilir diyebilirim. Maskulen bir parfum.

Re: Zino Davidoff

camorr
Oldukça karanlık ve maskülen bir koku. Genç işi değil bence.

Re: Zino Davidoff

crippax
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Ben 36 yaşındayım,  sanırım uygunum...
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

camorr
Bence yaşınıza uygun bir koku ama kör alışa bi Cool Water kadar uyumlu değil.

Re: Zino Davidoff

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By crippax
Sansinizi deneyin isterseniz yasiniza uyar oyleyse. Ya da birinden dekant alabilirsiniz, satan vardir muhakkak. Bendekini bedavadan yollardim da babam cok seviyor maalesef :) Benim de hosuma gidiyor aslinda.

Maskulen seviyorsaniz seversiniz muhtemlen. Bu fiyata cok iyi diyebilirim.  Ama kor alisa uygun cok da degil yine de. Yani bazisi cok cok bayilir bazisi dede kokusu olarak gorur. Degisken o yuzden.

Re: Zino Davidoff

crippax
Bir mizu split i var ama zino davidoff yok,  satanda yok
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

camorr
Dekant satış bölümünde olması lazım.

Re: Zino Davidoff

Debussy

Re: Zino Davidoff

crippax
Gördüm şimdi çok teşekkürler...
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

erdem
Yıllar önce zino ile ilgili yapmış olduğum yorumu yazayım,belki fikir verebilir size.
"Davidoff zino
Beni en mutlu eden parfümlerimden biri.Huzur veriyor kokladığımda.Odunları yakmak için kağıtla tutuşturduğunuzu ve içerisine de bir miktar gül yaprakları attığınızı hayal edin.Gülün sıcakla buluştuğundaki aromasını ve  odun üzerindeki kağıdın yanmış küllerinin ateşin içerisinde eriyip gittiğini ve çıkan dumanı içinize çektiğinizi farzedin."

Re: Zino Davidoff

crippax
Tesekkürler, inşallah öyledir sıcak kokuları bende seviyorum...  matrai den 20 ml bugün geldi...  Bir kaç gün kullanayım benimde bir fikrim olur inşallah...
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

Frozenwings
Zino'yu kullanamayacak olsam da koleksiyonuma katma isteğim var.

Re: Zino Davidoff

alper3564
Cevap olarak bu gönderi By crippax
Adaçayı-paçuli-gül ağacı-deri yoğunluklu bir koku. Kokuda zamanla vanilya notası enteresan şekilde ön plana çıkıyor. Erkeksi ancak tarz olarak 1980'lerin kaliteli maskülen kokularından. Kalıcılık gayet iyi ancak fark edilirlik zamanla zayıf kalıyor ve tene yakın seyrediyor. Bendeki yeni sürümlerden reformüle olduğu aşikar olan bir koku eski sürümleri daha yoğun ve fark edilirdir diye tahmin ediyorum. Modern tarz günümüzün bol şekerli, metalik kokularına benzemez.

Re: Zino Davidoff

ANDY DUFRESNE
arkadaşım bence tam bir fiyat performans ürünü..iddia ediyorum onlarca niş parfümü tokatlar bu koku,beğenmeyeni görmedim,hatta bugün tom ford noir edt ile layering yaptım iltifat aldım..
10/9 luk koku bana göre..al kesinlikle pişman olmazsın...

Re: Zino Davidoff

crippax
Cevap olarak bu gönderi By crippax
Üç gündür kullanıyorum...  Öncelikle ilk 1,5-2 saat tam bir 80 li yılların havası var... İnanılmaz bir yoğunluk ve ağırlık,  forumda çok kullanılan tarifle tokat gibi çarpıyor...  Ama sentetiklik yok koku yoğunluğundan dolayı sert...  2 saat sonra tam bir dönüşüm geçiriyor ve sanki vanilya aromalı pudramsı bir mum ortada yanıyormuş gibi bir koku geliyor...  Gerçekten çok ilginç evdekiler mumun yerini aradı yumuşak rafine sıcak bir vanilya kokusu vardı....  Fakat bu koku çok kısa kalıyor 15-20 dk kadar.  Hemen sonra tene ve kumaşa çok yakın masculen bir hava geliyor,  gerçekten çok güzel...  Bu üçüncü aşamanın farkedilirliği siz ve çok yakınınızdakilerden ibaret,  herkes alamıyor...  Fiyatı ve kalitesi baz alındığında gerçekten güzel bir koku ilk 1-2 saatten sonrası kör alışa uygun...  Tabi ben kokuyu matrai den 20  ml lik dekant şeklinde aldım hangi yılın serisi bilmiyorum...  Umarım şimdi satılanlar negatif bir reformülasyon geçirmemiştir...
coactus volai ...

Re: Zino Davidoff

sedobey
Cevap olarak bu gönderi By crippax
ben 40 yaşındaym ama ben bile burun kıvırdım buna, neyseki decant alıp denemiş oldum sadece bir kez sıktım o kadar