Zengin ve lüks hissiyatı veren parfümler

Zengin ve lüks hissiyatı veren parfümler

ihtiras1519
Bu konu güncellendi de .
size  kullandıgınızda  zengin ve lüx  çağrışımı yapan parfümleriniz  neler  benimkisi  en başta  dior intense
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

alfie
tobacco vanille, noir de noir, new york amber, aventus o hisleri verir.

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

ihtiras1519
hocam biraz daha  aşagıya gidelim hani  diorun fiyatına ve kalitesine doğru
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

zett
Boucheron Jaıpur..

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

eMRe
İlk aklıma gelenler

Tom Ford-White Patchouli
Hermes-Elixir Des Merveilles
Hermes-Terre Edt
Creed-Green Irısh Tweed
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

ihtiras1519
hocam ulaşabiliceğimiz olsun :D dior  gibi
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

eMRe
Dior ve Chanel'i saymıyorum çünkü birkaç istisna haricinde tüm kokuları o hissiyatı verir
[...]

murrjm
Takdirimi kazanmasının nedenlerinden biri de bu soruya cevap olduğu için , Tom Ford.

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

ihtiras1519
peki  hocam  önümüz yaz öneriniz  nedir
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Hermes 24 Faubourg
Sisley Eau de Soir
Chanel Coromandel
Clinique Aromatics Elixir
Dior Homme Intense
Dior Poison
YSL Opium
YSL Kouros
Chanel No 5
Chanel No 22
Guerlain Samsara
Givenchy Amarige
Tom Ford Black Orchid
Tom Ford Noir
Tom Ford Violet Blonde
Marni
Bond No 9 NY Amber
Histoires de Parfums 1889 Moulin Rouge

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

allure
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
benim için zamanında öğrenci harçlığımla aldığımdan mı bilemem hypnotic poison :)
Taz

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

Taz
Histoires de Parfums - Ambre 114 (Zaten elimde fazla seçenek yok, aralarında en lüks kokanı bu. )
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

ainos
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Amouage jubilation derim .

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

julyus
Lidge
Amouage interlude
Amouage jubilation
Amouage memoir
By kilian love dont be shy
The different company sel de vetiver
Histoires de parfums ambre 114
Nasomatto pardon
Robert piquet bandit
Parfums de marly herod
The different company de bachmakov
Tom ford noir de noir
Biraz fazla oldu ama neysee
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

Parfüm Merakı
Admin
Tabii ki Christian Dior - Dior Homme

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

matrai
Dior ayarında istemişsin o zaman soruna cevap olarak

Hermes sur le nil
Dior homme İntense
L'instant d guerlain extreme
Bentley İntense
Caron Third Man
Chanel Bleu
Chanel Anteus
RL Safari

Aklıma ilk gelen bunlar

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

julyus
matrai yazdı
[...]

Sanırım yanlış anladınız dior ayarında dememiş
[...]

ihtiras1519 yazdı
hocam ulaşabiliceğimiz olsun :D dior  gibi
Diye yazdığı için yazdım

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

rasta82
Kesinlikle noir de noir
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: zengin ve lüx hissiyatı veren parfümler

Umut Kurtoğlu
Denediklerim içinde başta chergui olmak üzere sonrası:

lidge
tf ndn
bond no9 ny amber
tdc de bachmakov