Zara parfümleri

crippax
Bu konu güncellendi de .
zaranın parfümlerini denediğimde  bi tanesini hermes e benzetir oldum , çalışan bayan zaten hepsi belli markaların benzeri dedi...  bu konu hakkında fikri yada deneyimler faydalı olacaktır diye düşünüyorum...
coactus volai ...

Re: zara parfümleri

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
altın şişede olanı black xs'in kopyası..baş ağrıtıyor ama

Re: zara parfümleri

murrjm
Nemesis yazdı
altın şişede olanı black xs'in kopyası..baş ağrıtıyor ama
Aynen Gold direk Black XS . Şimdi bir kaç tane yeni parfüm daha gelmiş ama cesaet edip deneyemedim :)

Zara homme ve Zara Homme Night'ı dikdörtgen şişesindeyken çok severdim ah gençlik yıllarım :)

Re: zara parfümleri

FTHYRTTS
Cevap olarak bu gönderi By crippax
crippax yazdı
arkadaşlar zaranın parfümlerini denediğimde  bi tanesini hermes e benzetir oldum , çalışan bayan zatenl hepsi belli markaların benzeri dedi...  bu konu hakkında fikri yada deneyimi olan varmı acaba... hangisi hangisine benziyor...
Zara'nin parfumleri ana akim markalarinin birebir taklididir.J'adore dan tut bir cok modeli taklit etmisler.Zara'nin moda dunyasindaki konumunu fast fashion olarak adlandirmistir.Zaranin parfum koleksiyonun da ozgunluk,orjinallik aramak hata olur.Cogu ana akim marka parfum modellerinin basta bir kimlik adi altinda daha ucuz bir fiyata vitrine cikarilmis halidir.

Re: zara parfümleri

ireyal
Zara parfümü kadar uçucu bir marka daha görmedim.

Kesinlikle erkek-bayan parfümlerini önermiyorum, boşuna para kaybı.
1- Creed Green Irish Tweed/ Aventus/ Original Vetiver, 2- Thierry Mugler Pure Havane, 3-Tom Ford Tobacco Vanille, 4- Dior Homme Intense, 5-L'Instant de Guerlain, 6-New York Amber Bond No 9, 7- Serge Lutens Chergui/Ambre Sultan, 8- Amouge Interlude Man/ Lyric Man,

Re: zara parfümleri

crippax
coactus volai ...

Re: zara parfümleri

Ustad
zara gold yurtdışı forumlarda aventusa benzetilmisti. açılış gercekten bir benzerlik tasiyor ama ananas kokusu burada daha tatli sonrasi ise tamamen farkli.

Re: zara parfümleri

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By crippax

Re: zara parfümleri

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By crippax
zara for him de zaranin sevilen parfumlerinden. hangi kokuya benziyor bilmiyorum fakat açılışı sekerli. genel begeniyo uygun ve hoş. ama alt notalarinda yanina yaklasmamak lazim. tambir satis politikasi ürünü.

Re: zara parfümleri

Gamarjveba

Re: zara parfümleri

pikcell
zara goldu bende kullanmıstım black xs'e benzetmisler denildigi gibi

Re: zara parfümleri

Gamarjveba

Re: zara parfümleri

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By crippax
Tek bildiğim şey.
Çakma Parfüm =

Re: zara parfümleri

Gamarjveba

Re: zara parfümleri

pikcell
bende aynı fikirdeyim fiyatları cok uygun ve kucuk ml'lerde birkac cesit alıp denenebilir

Re: zara parfümleri

Gamarjveba

Re: zara parfümleri

Gamarjveba

Re: zara parfümleri

crippax
coactus volai ...

Re: zara parfümleri

cougarR
for him ile homme night var bende... for him teenage şekerli, hoş, gündelik, night ise biraz daha efektif bir parfüm. Hafif rüzgarlı havalarda filan iyi gitmişti :) gold var black XS ın kopyası ancak kalıcılık 1 saat.. bi tane daha vardı burberry classic ı kopyalamış onunda kalıcılık ömrü 1 saat..

Re: zara parfümleri

denondj
Cevap olarak bu gönderi By Gamarjveba
aslında satılan parfümler farklı değil yurtdışı ile buradakiler, sadece olay zaranın politika değiştirip popüler basit ucuz kokulara yönelmesidir. Eski zara parfümleri, biraz daha niş sayılabilecek fiyatlarda ve çok kalitelilermiş bir araştırma yaptığımda öyle okumuştum..
1234 ... 15