Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
Tek kelime: Şaheser!
İçerik şöyle;
Açılış: Bergamot ve mandalina. Mandalinayı açılışta zerrece hissetmedim. İlk notalardaki hafif limonumsu kokunun bergamot olduğunu düşünüyorum. Fragda çok hissedilmediği kaydedilmiş ama ben tenimde kokusunu ayan beyan aldım.
Orta Notalar: Yasemin, kediotu, sümbülteber. Sümbülteberi çok açıkça hissetmişken, yasemin ise daha geri planda kaldı bende. Sümbülteberin işlenişi harikulade. Diğer notalarla nasıl da yumuşamış, nasıl da naifleşmiş...
Baz Notalar Vanilya vanilya vanilya! Ardından kaşmir ağacı ve ambroksan diye bir ürün.
Parfümdeki vanilya işlenişi Dior Addict'e benziyor. O yüzden tez zamanda bir 50 ml. edinmeyi planlıyorum. İnşallah bu müthiş koku, saçma sapan bir pazarlama tekniğine kurban gidip de piyasadan çekilmez. Yoksa çok yazık olacak bu bebeğe. Mükemmel bir parfüm ama keşke 100 ml. üretilseydi... Piyasada sadece 50 ml.liği bulunuyor.
Genç kızlar bu kokudan uzak dursunlar zira koku 30 yaş üzeri kadınlara göre müthiş bir kış kokusu. Yazın kullanılabilecek bir koku kesinlikle değil.
Vanilyalı parfüm sevenlerin mutlaka ama mutlaka koleksiyonlarında bulunması elzem bir koku bu.
Eskiden '' Manifesto zaten yoğun bir koku, Elixir'i fuzuli olmuş'' diye düşünürken, bugün kokuyu denediğimde bu fikirlerim tamamen değişti. İyi ki de Elixir versiyon yapılmış.
Eğer girdiğiniz ortamın havasını değiştirmek istiyorsanız, vanilyalı-yoğun kokulara ilginiz varsa 1 dk. düşünmeyin ve alın derim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
Bu bebeğin 90 ml.lik üretimine başlanmış. Bakalım ülkemize bu 90 ml.lik şişeler satışa sunulacak mı? Umarım ülkemizde de büyük boyunun satışı olur. Çünkü parfüm dehşet güzel.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
manifestoyuda pek beğenmemiştim bunu da beğenmedim. çok bayık şeker kokusu. buram buram da yayılıyor. her notasına ayrı ayrı bayılıp gidip denedim beğeneceğime kesin gözüyle bakıyordum. bana çok yoğun geldi kokusu. içinde günebakan çiçeği varmış. şu an bayıklığın nedenine buna bağlamış bulunmaktayım.
birde bu parfümü az da olsa (2 kişi) addicte benzetmişler. bence alakası yok.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
allure yazdı
[...]
Ben 2002 Addict ile benzetenlerdenim. İlk çıkan Addict'e adeta bağımlıydım. Hayatımda hiç bir kokuyu o denli sevdiğimi bilmem. Manifeso L'Elixir'i kokladığımda ben de onunla benzer tınılar yakalıyorum. Belki de bu parfümü çok beğenmemin sebebi de budur.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
Bir koku ancak bu derecede güzel olabilir. Bitiyorum bu parfüme. Vanilya aşıklarını kendisine müptela edebilecek kadar müthiş bir koku bu. Deneyin.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
Hanımeli yazdı
Elleciğim dün Boyner de parfum denerken bu parfümle gözgöze geldik  :) senin ne kadar sevdiğini bildiğim için hemen elimin üstüne bir tane fıslattım çook güzel bir vanilya işlenişi (sen benim zevkimi vanilyaya kaydırıyorsun farkında mısın :)) ve bana hiç yabancı gelmedi...bu vanilya kokusu benim J'adore L'or'uma çok benziyor  şok oldum resmen
Aaaa öyle mi yapıyorum??? Vallahi öyle yapıyorsam iyi yapıyorum çünkü vanilyalı parfümlerin bir kısmı gerçekten efsane güzel. Jadore Lor parfüme benzemesi de ilginç. Ben hiç denemedim o parfümü. Sen benzettiysen, kesin bir benzerlik vardır. Ve Jadore Lor Manifesto Elixire benziyorsa eminim o da nefistir.
[...]

Evet canım bence benziyorlar ve ikisi de nefis...çünkü L'or'un notalarında yasemin gül tonka fasulyesi ve vanilya var ortak yönleri çok yani ...
Hımm bayağı benzer notalar varmış...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

ismira
Sevgili Elle ben bu parfümü 2014 Ocak Ayında almıştım.Bütün yaz yazlıkta Olduğum için kullanmamıştım.Bugün kullanmak istedim ama baktım rengi koyulaşmış koku biraz karabiber kokusu gibi olmuş.Sendekinde değişiklik oldu mu hiç?Biliyorsun 50 ml lik bir parfüm ve daha en çok 10 ml kullanmıştım.Çok üzüldüm😥

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
ismira yazdı
[...]
Canım bendekinde bir değişim olmadı. Rengi, kokusu aldığım ilk günkü gibi. Bence endişelenme. Çünkü böyle çok yoğun kokularda bir süre sonra renk değişimi olabiliyor. Benim Addictimde oldu mesela. Aynı şekilde kullanıyorum Addicti. Sorun olmuyor. Bence parfümün yoğunluktan renk değişmiştir. Bozulma olduğunu sanmıyorum.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

ismira
Bugün parfümü 3-4 kez fıslatınca sanki o baharat kokusu geçti. Sanıyorum o fıs fıs aparatının içinde kalan kısmın kokusu değişmiş ama o kısım bitince düzeldi gibi.Rengi gerçekten koyulaşmış ben de bu aralar sık kullanıp bitireyim diye düşünüyorum

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
İsmira, sana sattığım Jasmin Noir eline geçti mi? Memnun kaldın mı? Kaç gündür haber alamıyorum canım senden.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

ismira
Evet elime geçti ,teşekkür ederim.Yazamadım ,biraz yoğundum tekrara teşekkürler

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

elle61
ismira yazdı
Evet elime geçti ,teşekkür ederim.Yazamadım ,biraz yoğundum tekrara teşekkürler
Güle güle, hayırla kullan.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

dewnew

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

Libra
Kesinlikle nefis bir parfüm.Kokusu,kalıcılığı harika.Tam vanilya aşıkları için👍🏼

Re: Yves Saint Laurent MANİFESTO ELİXİR Parfüm

Stardust
Ben de bayılıyorum bu kokuya, keşke yazın da sürebilsem.. E'clat olanı cok kalıcı değil sanki, denediniz mi?