Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Ülkemize yeni gelmiş bir parfüm. Hiç deneyemedim. Özellikle para harcamamak için avmlerden kaçıyorum. Parfümün notaları şöyleymiş:
Açılış: Pembe biber, portakal çiçeği ve armut.
Orta Notalar: Kahve ve yasemin.
Baz Notalar: Sedir, paçuli, vanilya.
Bence sırf öd içermediği için alınabilitesi yüksek bir parfüm. Parfümü çok merak ediyorum, deneyen varsa lütfen yorumlarınızı yazar mısınız? Şişesini de çok beğendim bu parfümün, siyah ve çok şık. Onu da ekleyeceğim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Bu da şişesi:
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

murrjm
Bir bayan arkadaşım özellikle ismini söyleyerek çok övdü.Sanırım mağazadaki görevli arkadaşlar yeni geldiği için ısrarla denettiler :) Ama merak ettim

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

pikcell
Şişesi tam bayanlara göre dizayn edilmiş, çok hoş ve şık duruyor.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Kokuyu denedim ve açıkçası bende hayal kırıklığı oldu. Klasik Opium ve Belle d'Opium daki kalite hissinin 10'da 1'i yok bu parfümde. La Vie Est Belle ve La Nuit Tresor'a 3.bir kardeş gelmiş üçüz oldular yani. Ayrıca bir EDP için kalıcılık ve farkedilirlik oldukça zayıf. Kısacası benim için şık şişesi dışında hiçbir gideri olmayan ve Opium gibi kült bir parfümün adını taşımayı haketmeyen bir parfüm.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Minty

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bugün denedim bu parfümü ve çoooookkkk beğendim. Nasip olursa seneye bu parfümden alacağım. Biraz ağır parfümlerimin stokları erisin, bu müthiş kokudan da alacağım. O nasıl bir kokudur yaaa, o kahve nasıl da güzel... Of offf bayıldım kokuya. Böyle söyledim diye sakın ama sakın netten denemeden almayın, koku kör alışa uygun değil. Deneyin öyle alın. Benim için mükemmel ama siz denediğinizde ''püff ne bu böyle yaaa'' diyebilirsiniz.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

kartaliçe
Bana ağır geldi bu parfüm pek beğenmedim ama tekrar denicem

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Minty

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Medea LoveGergedan
Geçenlerde denedim. Kısaca, Burakkk ve Minty'ye katılıyorum.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

kaside66
Henüz denemedim ama bu muhteşem şişeyi görünce beklenti oldukça yükseliyor.  Sonra da insanın karşısına "şekerli birşey" çıkıyor.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Dün yine denedim. Oldukça beğendim, hele yasemin notasının ortaya çıkmasıyla parfüme bayıldım. Amma ve lakin bu sefer kalıcılığı çok iyi gelmedi bana ve kendime bile bir sürpriz yaparak La Nuit Tresor aldım. Her şey çok ani gelişti. Mado'da künefemin gelmesini beklerken garsona ''5 dk. Sephora'ya ineceğim'' dedim. Amacım Sephora'nın mürdüm rengi eyelinerından almaktı. İçeri girmekle gözümün dönmesi bir oldu arkadaş. Aldım La Nuit Tresor çıktım. İşin garibi eyeliner almadım.  Direkt parfümü aldım ve çıktım. Sonra Mado'da künefe keyfi yaptım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Ayrıca dün yeni bir telefon aldım. Artık parfümlerimin fotolarını ben çekip, burada yayımlayacağım. Ama önce yeni telefonumla foto çekmeyi öğrenmeliyim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
şişesi beni çok cezbediyor, hiç deneme fırsatı bulamadım ama la vie est bellegillerden ise beğenmem diye denemiyorum bu parfümü.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Parfümünde tlf. nunda hayırlı olsun canım güle güle kullan... tresor senin beyninde yer etmişti zaten almadan kurtulamazdın iyi yapmışsın...
umarım sırada yeni bir parfüm olmaz da bir süre rahat edersin :)
Çok teşekkür ederim canım. İnşallah bir süre rahat durabilirim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bu koku listemde eşim için kışa doğru alırız artık havalar iyice ısındı..

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

elle61
Umut Kurtoğlu yazdı
Bu koku listemde eşim için kışa doğru alırız artık havalar iyice ısındı..
Denemeden almamanızı tavsiye ederim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Yves Saint Laurent BLACK OPİUM Parfüm

Umut Kurtoğlu
Denedik Fatma Hanım:).. Eşim oldukça beğendi..