Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

RİYAFES
Şuanda ben

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Umut Kurtoğlu
Ben de koleksiyon yapıyorum zannediyorum kendi aklımca. Bu nedir arkadaş. Nefesim daraldı..

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

guardiannnn

dibim düştü..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Baho
Niye dusuyor dibin . Senin de Aventusun var kardeşim :)

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
benim olsa bunlar,ben paylaşmazdım belki. nazar mazar değer neme lazım
Life is beatiful

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

İlk sıra ortadaki Creed'in Universal serisinden Royal Service. Limited Edition tabiki. Şuan ki kur ile sadece o 4.500 TL.

Arkadaki tanesi 2150TL olan Flacon'ları da düşünürsek, normal şişelerle birlikte bildiğin servet harcamış.

Ayrıca bence bu sadece koleksiyonunun Creed bölümü olsa gerek. Yüksek ihtimal gerisi var.

Böylelikle bi' züğürdün daha çenesi yorulmuştur. Paylaşmayın şöyle fotoğraflar.

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Cevap olarak bu gönderi By Baho
باهادين (Bahaddin) yazdı
Niye dusuyor dibin . Senin de Aventusun var kardeşim :)
hımm aynen, iyi oldu hatırlattığın :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Snakker
Umut hocam sizinse söyleyin lütfen, valla nazar etmeyeceğim :-)
Dün ağaoğlu 🌹bugün bu... yıkıldım :*(

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

promesta

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

LesPaul59

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

NeroBianco
Ne varki bunda aşağı yukarı  aynısından bende de var.

Not: cam kapaklı dolaptan bahsediyorum

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Umut Kurtoğlu
Koleksiyonu gören uçuyor:))))

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

yalciner51
Umut Kurtoğlu yazdı
Koleksiyonu gören uçuyor:))))
Uçmayanı vuruyorlarmış.
Atam İzindeyiz!..

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

matrai
Ahhhhhh O tabarome yokmu...

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

Debussy
Vintage Tabarome ve Angelique Encens var mı ? Göremedim ben.

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

camorr
O Tabarome flakonu vintage sanki değil mi?

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

erceL
mağaza dolabı gibi maşallah

Re: Yurtdışından Bir Creed Delisi (Aklımızı koru Yarabbim)

protectedsugar
En azından bir marka üzerinde kararını vermiş...
12