Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split.. Arşiv

Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split.. Arşiv

Ödemeleri bugün itibaıyla toplamaya başlayabilirim. Çarşamba gününe kadar ödemesi gelen arkadaşların kargolarını aynı gün çıkaracağım. Çarşambadan sonra ödemesi gelen arkadaşların kargolarını bir sonraki hafta çarşamba günü çıkaracağım. Ödeme bilgileri aşağıdaki gibidir. Ödeme yaptıktan sonraki aşaığdaki formatta mail atmanızı rica edeceğim

Garanti Bankası
848 Çatalca Şubesi
6679466 Hesap no
İban: TR66 0006 2000 8480 0006 6794 66
Saim Altuğ Arslanca

Forum Nicki: xxxxxxxx
Katıldığı Spililer ve miktarı: Papillon xxxx
                                   Nicolai xxxxx
İsim Soyisim: xxxx xxxx
Kargo Adresi: xxxx xxxx

Mail: altug_arslanca@hotmail.com

agefe 156TL Ödendi

NeroBianco 106TL Ödendi

RİYAFES 156TL Ödendi

connoisseur 107TL

Maserati2303 156 Ödendi

B.taylan 106

Umut Kurtoğlu 395 Ödendi

vioofthedevil 57

ark120 57 Ödendi

Medea LoveGergedan 57 Ödendi

erdembaba 57 Ödendi

Maumau 57 Ödendi

Arthur mccaine 57 Ödendi

Cantona7 57 Ödendi

Sürpriz bir split için almış olduğum Papillon Salome ve Papillon Anubis ve Nicolai Newyork bugün itibarıyla elime ulaştı.
Hepsinden sadece 1 er şişe olduğu için en fazla kişiye ulaşması açısından ilk etapta Papillon lar için 5 er ml Nicolai içinse sadece 10 ar ml olarak talepleri yazacağım.
Eğer split bu şekilde dolarsa Şişeleri kura yolu ile yollayacağım. Split bu belirttiğim ml lerde dolmazsa limitler 2 katına çıkacak ve bu mllerde isteyen ve hakeden arkadaşlar arasında kuraya gidilip içinden 1 tanesine verilecektir.
Extraya kalınması halinde mesaj önceliği dikkate alınacaktır. Bu yüzden talepte bulunacak arkadaşlar ilk başta istediği ml yi yazması rica olunur. İlk önce maximum ml talebi olarak yazılacak daha sonra split dolmazsa istediği miktarlar yazılacaktır.
Buraya kadar umarım açıklayıcı olmuştur. Fiyatlar salt ml fiyatlarıdır şişe ve kargo dahil değildir şişe parası olarak her parfüm için 1 tl kargo ücreti olarak 8 tl dahil edilecektir
Talep toplama 17 Ağustosta sona erecek ve ödemeler toplanmaya başlayıp ödemelerin toplanması bitişi ile kura çekilip kargolamalar yapılacaktır. Parfümler elimde olduğundan bekleme olmayacaktır. Belirtilen tarihten önce dolarsa ödemeler hemen toplanmaya başlanacak ve dağıtımlarda aynı şekilde olacaktır

Papillon Salome 50 ML (ML ücreti 9.7 tl Maximum 5 ML)

agefe 5
NeroBianco 5
RİYAFES 5
connoisseur 5
Maserati2303 5
B.taylan 5
Umut Kurtoğlu 15

Son 3 Kişi

Papillon Anubis 50 ML (ML ücreti 9.7 tl Maximum 5 ML)

agefe 5
RİYAFES 5
connoisseur 5
Maserati2303 5
B.taylan 5
Umut Kurtoğlu 25

Son 5 kişi

Nicolai Newyork 100 ML (ML ücreti 4.8 tl Maximum 10 ML)

agefe 10
vioofthedevil 10
NeroBianco 10
RİYAFES 10
ark120 10 Şişeli
Medea LoveGergedan 10
erdembaba 10
Maumau 10
Maserati2303 10
Arthur mccaine 10

Doldu......

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

agefe
Hayırlı olsun Altuğ Hocam
Açılışı yapalım Papillon lardan 5 er Nicolai 10ml yazarmısın.

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

vioofthedevil
Altuğ bey; bende Nicolai NY Intense 10 ml alabilir miyin?

Teşekkürler.

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
Cevap olarak bu gönderi By agefe
agefe yazdı
Hayırlı olsun Altuğ Hocam
Açılışı yapalım Papillon lardan 5 er Nicolai 10ml yazarmısın.
Yeni sezonu seninle açtık hadi hayırlısı bakalım bu sezon yoğun geçecek eylül ekim gibi dozu artırarak devam edicez kısmetse :)

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
Cevap olarak bu gönderi By vioofthedevil
vioofthedevil yazdı
Altuğ bey; bende Nicolai NY Intense 10 ml alabilir miyin?

Teşekkürler.
Ekledim hocam :)

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

wishdropper
Cevap olarak bu gönderi By matrai
salome 5
newyork 10

ekler misiniz

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

RİYAFES
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ Hocam yeni split hayırlı olsun Nicolai NY gördüğüm kadarıyla İntense değil sonra sıkıntı olmasın:))

Bana da hepsinden alt limitlerden yazabilirsin

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES
RİYAFES yazdı
Altuğ Hocam yeni split hayırlı olsun Nicolai NY gördüğüm kadarıyla İntense değil sonra sıkıntı olmasın:))

Bana da hepsinden alt limitlerden yazabilirsin
Evet hocam intense olan değil aslında arkadaşa Newyork intense demiştim ama yanlışlıkla Newyork almış ilk koklamada intense göre daha naif biraz daha eski kafa ve elegant. Aynı DNA lara sahip. Açıkçası bu karışıklık hoşuma gitmedi desem yalan olur :)

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

RİYAFES
Altuğ Hocam benim için bir sıkıntı yok vioofthedevil nickli arkadaş intense olarak talep etmiş sonra sıkıntı yaşanmasın diye belirtim.Zaten bu fiyata intense olmaz:))

matrai yazdı
RİYAFES yazdı
[...]

Ona dikkat etmemiştim :) Bu sırada Nicoali de şöyle bir sürpriz söz konusu Vintage versiyon şansımıza :)

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

ark120
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Nicolai Newyork 10ml lütfen.

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
ark120 yazdı
Nicolai Newyork 10ml lütfen.
Eklendi üstad

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

Medea LoveGergedan
Altuğcum ben de bi 10ml deneyeyim vintage Nicolai New-York'dan

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
yazdım Mete Hocam

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

erdembaba
10 New York alayım.

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

MauMau
Nicolai Newyork 10ml yazabilir misiniz, lütfen?

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
Talepleri ekledim. Hayret ettiğim bir konu Papillonların daha önce biteceğini düşünüyordum. Bu Newyork sevgisine oldukça şaşırdım Keşke 500 ml i olsada onu alıp splitlesek

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Yeni Sezon Başlasın.. Bir sürpriz Split

matrai
cantona8 yazdı
salome ve new york 5er ml..
Yazdım Cantonam