Yeni Denediğiniz Parfümler

Awésomé
Denediğimiz parfüm yorumlarını burada yapabiliriz.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Sirrus
Joop Go! Sıktığım ilk saat farkedililirlik iyi sonrası vasat, kalıcılık orta. Güzel kokumu? Fena değil ama yaz için biraz fazla tatlı içindeki Rhubarb sayesinde.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

murrjm
CN 21'i denedim bugün.Şekerli yoğun kokuları sevenler alsın %50 indirimde sanırım . Ben çk sevdim yoğun ve şekerli ilk izlenim tabi bu.detayına bakamadım

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

volkan
Cevap olarak bu gönderi By Awésomé
Diesel fuel for life spırıt klasik versiyonundan koku güzelliği olarak daha iyi ama farkedirlik ve kalıcılık ta biraz silik kalmış turunçgil çiçeksi yaz ayı için uygun özellikle portakal kokusu çok iyi kullanılmış şimdilik severek kullanıyorum

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

nime
Dior Ambre Nuit deniyorum hala ? Kışın denemiştim testerni, şimdi tekrar devam ediyorum denemeye. Açıkçası çok farklı olduğunu itraf etmeliyim. Dior’un serisine en son eklediği, Ambre Nuit gizemli ve büyüleyici bir parfüm. Bergamutun tazeliği, gülün buğusu, baharatlı esansı ve amberin büyüleyici etklisiyle aşılagelmişin dışında, bambaşka bir etki bırakacaksınız. Deneyin görün.

Emin İBRAİMOV

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

byefendy
Bijan for men
Genel hatlarıyla meşeyosunu,bal ve deri üzerine kurulmuş klasik 80 li yılların maço erkek parfümü. Performansı çok iyi. Tenimde rahat 12+ saat kalıyor. Farkedilirlik ilk 2-3 saat resmen bağıra bağıra gidiyor ve ardından yavaşça tene yaklaşmaya yüz tutarken koku öyle bir değişime uğruyor ki hdp 1740 a benzer bir hal alıyor. İşte bu kısım da beni benden alıyor.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Ustad
Cevap olarak bu gönderi By Awésomé
eski bir parfum ama yeni gecti elime KNİZE 10. deri kokusunu severim ama bu oto tamircisi havasi verdi bana.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

blueskies
Nerden geçti? Ben bayadır arıyorum... Amerika 'da klasik statüsünde bi arkadaş kendisi..

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Ustad
Amerikadan arkadaşım getirdi. Bende adını çok duyduğum için istemiştim ama benim içn hayal kırıklığı oldu

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

isko
Cevap olarak bu gönderi By Awésomé
fendi aqua fresh kalıcı ve de keskin bir koku:tavsiyemdir;)

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Versage eros....iğrenç bir kokusu var..üstüne şerbet dök gez...

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

felix
Gabriella Chieffo parfümevinden Ragû ve Lye denedim.
Her ikiside performans olarak başarılı kokular.
Lye biraz biraz Bois D'Argent'a benziyor.
Ragû'de ise karabiber tadında tozlu biber algılıyorum.
Güzel kokular.
Değerli dostuma teşekkür ediyorum kokular için.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Eminth
Admin
Abi konuyu tozlu raflardan çıkartmışsın
felix yazdı
[...]

Eminth yazdı
[...]
Ne yapayım abi buna benzer konumuz varmı diye bakındım arama yapınca bu konuya denk geldim.Yeni konu açmayayım dedim:)))
Bu arada tam 3 yıllık konu:))

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Umut Kurtoğlu
İyi yapmışsın abi.. Genelde bugün ne kullandığıma yorumluyorduk ama böyle daha iyi sanki.. Kaybolmaması açısından detaylı yorumların kalabalığın arasında.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Ozlemcixx
gaultier2.. bana niyeyse joop u hatırlattı sevmedim eşime alacaktım vazgeçtim. sanki naftalinimsi gibi bir koku ve ağır geldi bana.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Relix_Andy_Maccol
Cevap olarak bu gönderi By Awésomé
tiziana terenzi andromeda. Bülent abi ne derse aynısı çıkıyor. Bomba

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Eminth
Admin
Creed royal mayfair denedim. Sonlarını royal oud a çok benzettim. Başları bana göre değil.

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler

Umut Kurtoğlu
Beymene gidilmiş..:))

Re: Yeni Denediğiniz Parfümler