Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

NA

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

NA
Tüm kaynağımızı nişlere ayırmadan önce kült olmuş ve pek çok niş parfüme de ilham olmuş, baba klasikleri es geçmemek lazım. Önce bu listeyi hatim etmek lazım bence :) İlk aklıma gelen "olmazsa olmazları" yazıyorum.

Guerlain: Shalimar, Habit Rouge, Vetiver, Mitsouko, Jicky, Derby, L'Heure Bleu

Dior:  Diorella, Eau Sauvage, Poison, Hypnotic Poison, Fahrenheit ve tabii Dior Homme

Chanel:  No.5, No.19, Egoiste, Cuir de Russie, Antaeus

Yves Saint Laurent:  Kouros, M7, Opium, Jazz, Rive Gauche

Bvlgari:  Black, Eau Parfumee au The Vert, Omnia

Hermes:  Bel Ami, Eau des Merveilles ve tabii ki Terre d'Hermes

Kenzo:  Homme, Jungle, Flower

Cartier:  Declaration, Must

Calvin Klein:  Be, One, Obsession

Thierry Mugler:  Mugler Cologne, A*Men, Angel

Jean Paul Gaultier:  Le Male, Fleur du Male, Classique

Rochas:  Rochas Man

Lolita Lempicka: Lolita Lempicka, Lempicka Au Masculin

Gucci: Pour Homme, Rush

Narciso Rodriguez:  For Her, For Him

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

nakres
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Opus V deneme şansım oldu fakat ağır bir şekilde kadın parfümü hissi veriyor.
bana kalırsa erkek için cok ideal bir parfüm değil.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Ferid
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Öncelikle tavsiyeleriniz için teşekkürler. Bugün sabah okudum, şu önerileri, bazılarını gidop kokladım, ama hangisini koklasam efsane olmuş. Şimdi size kokladığım parfumleri yazıp, sizden beğendiyiniz en iyi 3nü sıralamayla yazmanızı rica edicem. Erkeksi yanı daha güçlü olanlara daha çok üstünlük vericem, ayrıca, yaşım 28,esmer tenliyim, sanırım bunları bilmek seçiminizi kolaylaştırır.
Amouage OpusV
Amouage Reflection
Kurkdjian APOM
Xeejoff 1888
Xerjoff more than words
Xerjoff Naxos
By Kilian Straight to heaven
By Kilian İntoxicated
By Kilian Prelud to Love
By Kilian İncense Oud
Tiziana Terenzi Al Contrario
Tiziana Terenzi Kirke
Tiziana Terenzi Casanova

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

CNYT
Ferid yazdı
[...]
Teninizin rengi parfümlerde önemli değildir, bu unutulmasın. Mesele parfümün teninizde gösterdiği  performanstır.

1- Xerjoff 1888 (Kış)
2- Amouage Reflection (Yaz-Sonbahar)
3- By Kilian STH (Sonbahar-Kış, performans ortalama)
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

selective_freeshop
selective_freeshop

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Berkay
Cevap olarak bu gönderi By camorr
En benzeri Tf tv’ den en az 2 tık daha kaliteli kokan Parfums de Marly Herod’u görememek üzdü beni

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

hustune
Mesajı yeni gördüm. Bence TV çok abartıldı, fazla karanfilli. Herod ise unisex, kadınlara da uygun, yüz pudrasını hatırlatacak kadar vanilyalı ve tozlu. Tabii zevkler herkes için farklıdır.
123