Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Umut Kurtoğlu
Frozenwings yazdı
Comme des Garçons markasını yarı-niş olarak sayabilir miyiz? Incence Avignon, Monocle Hinoki,Red Sequoia gibi kokular da niş kabul edilebilir diye düşünüyorum. Hem tütsü alt başlığı altında Avignon kaynak olarak gösterilebilir.
Bence direk niş Comme des Garçons. Hem zihniyeti ile hem de pazarlama stratejisi ile. Yarı niş olanlar designerların özel serileri olabilir daha çok.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Debussy
uuuuu yazdı
[...]
Bence de. Çoğu nişten daha niş. Sırf fiyatı nispeten düşük ve bulunabilirliği yüksek diye niş olmaktan çıkmıyor bence, koku içerikleri genel pazara değil daraltılmış pazara yani ilgili kesme hitap ediyor.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

cantona8

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

camorr
Çeşitli eklemeler.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

drekoo

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

vesna
Sise dik durmuyor genelde. Kesinlikle niche ;)

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Frozenwings
vesna yazdı
Sise dik durmuyor genelde. Kesinlikle niche ;)
O da var

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Freeoud
Niche Parfümlere bulaşmak: Lüks bir Mercedes ya da BMW kullanmaya benzer ki İnsan bir alıştı mı diğer araçlardan zevk almaz.

Koku zevk işidir ,beğeni anlamında elbette farklı düşünceler olabilir.Niş kokuların fiyatı yüksek olduğundan   öyle satıyım da herkes alsın mantığında üretilmeyen kokulardır  ,işin içine  kendi müşteri  pazarını oluşturması,kullanılan içeriklerin kalitesi ,tasarımı girince  fiyatları  da ona göre yüksek olmaktadır.

Yasal Bir Uyarı Yapmakta Fayda Var Niş kokuların tadına alışırsanız ;  genel olarak o her  alışveriş merkezlerinde bulunan   malum kozmetik mağazaları ziyaretinizde ; istem dışı lan sizde parfüm müsünüz diye bilirsiniz

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By camorr

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

camorr
zegna yazdı
Yeni başlayanlar bu nişlerle giriş yapacaklarsa, bir sonraki aşamada gelecek nişleri merak ettim
Derinlere indikçe indie'ler geliyor. Vintage'lara da merak salınca dibe vurduğumuzu anlıyoruz.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

xlusive
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Bond No.9 New York Amber
Bond No.9 New York Oud
Bond No.9 Scent of Peace Him

Creed Aventus
Creed Virgin Island Water

Tiziana Terenzi Ecstasy
Tiziana Terenzi Gold Rose Oudh
Tiziana Terenzi Maremma
Tiziana Terenzi XIX March
Tiziana Terenzi Ursa
Tiziana Terenzi Draco

Serge Lutens Chergui
Serge Lutens Fille En Aiguilles

Montale Red Vetyver
Montale Dark Purple
Montale Chocolatte Greedy

Ormondo Jayne Nawab of Oud
Ormonde Jayne Black Gold

Tom Ford Tobacco Vanille
Tom Ford Noir de Noir
Tom Ford Amber Absolute
Tom Ford Costa Azzurra

Kilian Back to Black
Kilian Love
Kilian Straight to Heaven

The Different Company De Bachmakov
The Different Company Sel de Vetiver

Amouage Opus V
Amouage Interlude
Amouage Jubilation XXV

Mona di Orio Les Nombres d'Or Vanille
Hermes Ambre Narguile
Parfums de Marly Herod
Dior Ambre Nuit
Histoires de Parfums 1899
Atkinsons Oud Save The King

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

fyodor
Cevap olarak bu gönderi By zegna
kesinlikle katılıyorum. mesela hermes parfüm dışında ürünlerde satan bence niş olmayan bir firma. ancak terre'yi ele alırsak deneyimsiz biri terre yi kullanmaya başlarsa ilk kez parfümün güzel kokmak dışında farklı bir anlama da geldiğinin ayırdına varabilir. bence terre artık pek çok taklidi olsa da örnek bir nişkapısıdır. Önlisanstır. Parfüm işleriyle biraz olsun bilinçli bir şekilde ilgilenipte ilk dönemlerinde onu deneyimlemeyen yoktur.
zegna yazdı
Yeni başlayanlar bu nişlerle giriş yapacaklarsa, bir sonraki aşamada gelecek nişleri merak ettim

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By xlusive
xlusive yazdı
Tom Ford Amber Absolute
Yeni başlayan değil bence birçok niş sever de deneyememiştir bu kokuyu:)

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Buraya el atsak mı ? Benim gibi yeni niş'e geçmiş arkadaşlara daha çok seçenek hiç fena olmaz ne kadar çok seçenek o kadar çok mutlu burun
Je deviens folle

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

Debussy
Yazılanlardan bazıları başlangıç için ağır olmuş sanki :D

Parfum d`Empire Cuir Ottoman
Parfum d`Empire Ambre Russe

Eklenebilinir, fiyat performans olarak da oldukça iyi.

Serge Fille de eklenebilinir ayiretten.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

MeaCulpa
Ambre russe radarım da çok farklı birşey olduğunu düşünüyorum vodkalı şampanya 🥂  Tam yıl başı kokusu gibi
Debussy yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
[...]

Söyle hangileri infaz edeyim hemen.:) Birazdan eklerim tavsiyeleri.

Re: Yeni Başlayanlar için Niş Parfüm Kılavuzu

fyodor
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Cuir Ottoman bana ağır kacmisti. isminin pazarlama gücünden etkilenip çok aramis bulup koklayinca bunun icin mi bu kadar ugrastim deyip hayal kirikligina ugramistim. Aslında fena değilmiş demem ise epey zaman almisti. Zaten hala yasiyoruz ve bunun bir göstergesi olarak koku zevkleri hep değişiyor
çiçekli ve genel begeniye yakın kokular başlangıç için iyi oluyor diye dusunuyorum. Mesela
Mfk Apom
OJ man
Her koklayanın begenecegi kokular. Kızlar beğenir. Kalabalık ortama girince tepki çekmez. Lüks havası verir.
Debussy yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By MeaCulpa
Mutlaka dene hocam. Ambre Russe u decant dan denedim.koklamak çok güzel bir his kapağı açmak ve ara ara koklamak. Tasimak ise bana sıkıntılı geldi.
MeaCulpa yazdı
[...]

cagri
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
harika bir başlık olmuş. herkese teşekkürler. adını en çok duyduğum nişleri sıralamışsınız toplu halde.
123