Yazlık parfüm tavsiyesi hk.

tankut
Bu konu güncellendi de .
öncelikle slmlar. 40 yaşında esmer tenli biriyim. Yazlık parfüm seçimi yapmak istiyorum. Bütçeme göre listemdeki markalar armani aqua di qio, Lalique Encre Noire Sport, Calvin Klein Be, Versace Dylan Blue, Diesel Only The Brave, Versace Man Eau Fraiche, Versace Pour Homme. Tenimde parfümlerde pek kalıcı olmuyor. Tavsiyelerinizi belirtirseniz sevinirim.

Re: Yazlık parfüm tavsiyesi hk.

Parfüm Merakı
Admin
tankut yazdı
[...]
Encre Noire Sport'u denemedim ama yazdıklarınız içinde Versace Man Eau Fraiche en iyi seçim gibi görünüyor.