Yazın kullandığınız parfümler (2017)

jigglypuff
Evet bayanlar bu yaz tercih ettiğiniz parfümler neler? Fikir alışverişi yapalım.
Benim şuanlık listem,

Chloe signature (her yaz kullandığım klasik kokum)
Chloe love story( bitmek üzere bitince yenisini almayacağım)
Lacoste pour femme
Guerlain champ elysees edt
Burberry the beat

Koleksiyonuma eskiden 2 şişe bitirdiğim ve eski favorilerimden olan Calvin Klein beauty'i de eklemek istiyorum bu yaz. Geçen yaz da severek dolce gabbana light blue kullanmıştım.

Re: Yazın kullandığınız parfümler (2017)

KARMAŞA
 6-7 parfümüm kaldı ama hepsi ağır yazlık bir parfüm bile yok:(

Re: Yazın kullandığınız parfümler (2017)

POLAT
Cevap olarak bu gönderi By jigglypuff
clınıque ın whıte
gıvenchy verry ırrrestable
kenzo leoupar
lancome mıracle
tavsıyelrımden bır kacı gunluk kullanım ıcın rahat ve sade kalıcılıkları guzel.