Yaz için parfüm önerisi

menanty
 Merhaba

  Yaz için kullandığım Nautica Voyage'ı artık bulamıyorum. Genelde tavsiye edilenlere baktığımda hepsinde ya limon yada bergamot var.

  Turnçgilden artık midem bulanıyor, sanki terlemişte parfüm sıkılmış gibi hissettiriyor bana.

  Çok şey istediğimi biliyorum ama uygun fiyatlı bir parfüm arıyorum.

Re: Yaz için parfüm önerisi

CNYT
Ucuz parfüm artık eskisi kadar ucuz değil. İşinizi görecek parfümler;

Davidoff Cool Water  (Performansı düşüktür 2 saat kadar kalır, 130 TL fiyattan başlar)

Creed Green Irish Tweed  (Bu yukarıdaki parfümü çok andırır ancak performansı 6 saat üzeridir, niche bir parfümdür,  fiyatta 800 - 1200 TL arasında değişir.)

Davidoff Zino EDT (kışlık olarak belirtilsede artık kışlık bir parfüm değildir, eski gücünde olmayan kalıcılığı 2-3 saat kadar süren bir parfüm. Fiyatı 80 - 150 TL arasında değişir.)

Amouage Reflection Man EDP (Performansı 6 saat üzeridir, niche parfüm kategorisindedir, fiyatı 800 - 1200 TL arasında değişir.)

Benim önerim sırf size değil herkese bir parfümeriye gidip orada denemenizdir. Parfümde zevkler farklıdır, kişiye özeldir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***