Yaz Parfüm Önerileri

mucahitakgun
Merhaba arkadaşlar yaş 20. Şuan armani acqua di gio edt  kullanıyorum. Yaz için bir parfüm daha bakıyorum 200 lira bütçe var tavsiyelerinizi alabilir miyim

Re: Yaz Parfüm Önerileri

Parfüm Merakı
Admin
mucahitakgun yazdı
Merhaba arkadaşlar yaş 20. Şuan armani acqua di gio edt  kullanıyorum. Yaz için bir parfüm daha bakıyorum 200 lira bütçe var tavsiyelerinizi alabilir miyim
İssey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme veya Terre d'Hermes düşünülebilir. Tabii 200 TL'ye Terre d'hermes bulabilirseniz

Re: Yaz Parfüm Önerileri

CNYT
John Varvatos var... Genel beğeniye uygun bir çok parfüm için n11 / hepsiburada / mizu / markafoni / boyner gibi online sitelere bakabilirsiniz...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Yaz Parfüm Önerileri

beyazgölge
Cevap olarak bu gönderi By mucahitakgun
armani code athlete,
lalique white,
ed hardy love&luck,
paul smith story

Re: Yaz Parfüm Önerileri

CNYT
200 TL bütçesi olanlar için çoğu kişinin beğendiği tam yazlık olmasa da Bentley Intense EDP düşünülebilir; başka Bentley flancerları da 200 TL altında bulmak mümkündür. N11 sitesinde fazlası ile mevcut.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***