Yardıma ihtiyacım var

1 mesaj Seçenekler

Yardıma ihtiyacım var

birkantc
Öncelikle merhaba. Uzun zamandır çok farklı marka ve tarzda parfümler kullandım. Hepsini de beğenerek almama rağmen 1-2 ay sonra sıkılmaya başladım. Daha önce kullandığım parfümleri daha doğrusu aklımda kalanlar : One Million, Rochas, Issey Miyake, Dior Homme Intense, Dior Homme, CK Euphoria, Dior Fahrenheit, Versace Eros.. vesaire vesaire. Önümüz malum kış. Beni kış aylarında mutlu edebilecek parfüm önerilerine ihtiyacım var. 21 yaşında, sarışın, beyaz tenli bir erkeğim. Günlük hayatımda kot, sade renk basic ve polo yaka t-shirt, sweatshirt giyiyorum. Bu nedenle çok ağır veya nasıl desem aşırı odunsu koku istemiyorum. Biraz daha fresh, tatlımsı (rochas kadar olmasın:) koku arıyorum. Aklımda Tom Ford- Tobacco Vanille var ama kararsızım. Biliyorum her parfüm herkeste aynı izlenimi bırakmaz ancak yine de öneri almaya ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.