YORUMLAR NEREDE DOSTLARIM. :((

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar tom fordları çıkalım ben dört yeni koku dağıttım: Santal 33, Backbird, Black Tourmaline, Cuiron... Herkesten rica ediyorum, bu kokular hakkında yorumlarınızı esirgemeyin. O parfümlere çok zor ulaştım, sırf benim mutluluğumu siz de paylaşın diye. Ama alan kaçtı. Kimse kokuları yorumlamıyor.
Menfi ya da musbet yorumlarinizi esirgemeyin ki aynı fikirde miyiz, değil miyiz bileyim. Ayrıca bundan sonra ulaşmayı hedeflediğim kokular için de referans olur yorumlariniz.
Hadi millet az zahmet edip yazın, tartışalim, paylaşalım
yok

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

yok
Ellerine sağlık kardesım..

Kargo adresi revize maili attım sana...

Teşekkür ettik ;)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

volky
mail atılmıştır,emeğinize sağlık

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

foton
mail gönderdim, teşekkürler

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Yasin bey mail attım santal 33 icin. Hersey icin teşekkürler

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
mail attım.

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Hocam mail gönderdim. Kontrol edebilir misiniz?

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

matakli
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Selamlar Yasin hocam,mail attım,bilginiz olsun....
Görüşmek üzere....

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

eMRe
Yasin Hocam maili gönderdim,bilgilerinize..
Her şey için tekrar teşekkürler
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

ainos
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Sayin Hocam adres bilgilerini mail attim.

Emeğinize sağlık.
Teşekkürler. .
Saygilar. ..

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

Olçun
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bilgileri gönderdim.

İlginiz için teşekkür ederim.

Saygılarımla.

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

pikcell
Bende bilgileri gönderdim

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

insensıble
gönderdik heyecan yaptık bekliyoruz:)

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

Black
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bilgilerimi gönderdim.

İlginiz ve emeğiniz için çok teşekkürler.

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

maxen
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bende bilgilerimi ilettim, herşey için teşekkür ederim.

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

mdeniz
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Mail attım

Re: TÜM SPLİTLER İÇİN ADRES LÜTFEN ŞİŞELER HAZIR FOTO EKLENDİ

fugazi
Daha evvelki mail yazışmamız içinden gönderdim.
1234